Ip.Content

Logo

Hvorfor så lite båtprogram på TV?

• Logg inn for svare
26 svar på dette emnet

#21 Mulligan Ikke pålogget Postet 03.02.12 15:09

• Medlem
Det er like greit å kutte det ut dersom dette er det beste de kan komme opp med.

#22 Honduras Ikke pålogget Postet 03.02.12 16:25

• Medlem
Fulgte kysten hele veien. To programmer igjen, mente nest siste skulle ta for seg sørlandet opp mot Vestfold. Så klarer han å si "foran oss ligger Blindleie" deretter "da har vi passert Blindleia".
Jaha, en av de mer omtalte stedene på østlandet når det gjelder hytte og båtliv osv. Ett sted jeg ikke har vært med båt og som jeg så fram til å få en introduskjon av. Under pari!.
Siste program. Fra Vestfold krysser de over til Engelsviken Canning for å se på mere fiskemat, deretter feier de rett ut til grensebøya og takker for seg.
I løpet av de to siste programmene har de besøkt et farvann som røft regnet halvparten av landets befolkning sogner til, og så viser de bare fiskemat og lokale revygrupper. Programmet kunne like godt hatt tittelen "Lindeberg spiser seg vei langs kysten til dårlig underholdning" eller noe sånt.
Han var innom mange flotte plasser, men jeg undret meg noen ganger over fokuset. I tillegg ble det for mye harelabb. Det var sånn her jeg er kjent, og da regner jeg med at andre landsdeler føler det likedan. Med mindre det ikke er mer å se nordpå enn at man kan dekke 50mil kyst på en halv time...  :wink:

Tror potensialet er mye større enn det Lindeberg klarte å formidle, selv om det var et hederlig forsøk.

Jeg mistenker at dette er virkelig lavbudsjett, og hvor de har kontaktet diverse serverings og industribedrifter langs kysten for å få sponsing i bytte mot presentasjon i programmet. Såkalt produktplassering, som ellers er veldig forbudt.

Redigert av Honduras: 03.02.12 16:29

#23 index Ikke pålogget Postet 03.02.12 17:48

• Medlem
Ja, jeg ga opp den serien etter bare to programmer! Det eneste vi fikk se var jo Dag Lindebjerg og middagene hans...

#24 Cirion Ikke pålogget Postet 03.02.12 17:48

• Medlem
Ikke akkurat et TV program, men hamnen.se forsøker å lage en del filmer med tester av båter, utstyr messer osv.
http://www.hamnen.se/hamnen-se-webbTV

#25 Draco_1 Ikke pålogget Postet 03.02.12 20:07

• Medlem

Vis innleggteerex, på 01.02.12 00:57, skrev:

hvorfor er det så mye om noe så fullstendig uinteressant som fotball?

ENIG!

Der er sportsnyheder ustandseligt på TV, reportager om fodboldkampe mellem to lokale hold i Spanien der har spillet 2-1, ligegyldige tenniskampe, EM-håndbold.

I COULDN'T CARE LESS :puke:

Her i Danmark har der kørt en eneste serie, omhandlende båte, gemt væk på en kanal som ingen ser. Man kan så diskutere hvor godt det er lavet, men det er bedre end ingenting.

baadogfritid

Jeg har købt "miami vice" på DVD. Så er der i det mindste båte i mit fjernsyn en gang imellem :giggle:

#26 Clueless Ikke pålogget Postet 03.02.12 21:54

• Medlem
Helt enkelt for oss med iPad. Last ned app FilmOn. Supert helt gratis liten app som funker suverent, med BBC, ITV og alle Uk og masse Andre kanaler gratis og live. Har og boat tv - kanadisk, litt variabelt kvalitet, men det er en boat channel !

#27 Cirion Ikke pålogget Postet 29.02.12 14:22

• Medlem
Premiär för Sveriges första tv-kanal om båtar och båtliv
http://www.hamnen.se...atar-och-batliv