Jump to content

Frakt av båt i Norge - Anbefaling


Duett

Recommended Posts

Heisan.

Ville bare få dele min erfaring med andre medlemmer i forumet for frakt av båt. Har brukt en kar fra Svelvik ved Drammen til å frakte en 29 fots båt fra Kristiansund til Oslo. Dette var meget profsjonelt utført og han har stor bil med hydrauliske side støtter(-båt krybbe) og egen kran for løft av båt.

Hyggelige priser og båten ble levert som avtalt og satt på vannet i Sandvika ved oslo.

Karen heter kjetil og kan treffes på telefon 90524519.

Han er innformert om at jeg ville legge ut dette på baatplassen til andre båt interesserte.

 

Mvh

Duett

Link to post
Share on other sites

  • 7 måneder senere...

En meget smart tråd. Jeg er på jakt etter frakt til min nord West 900 fly fra Sandane, Florø til Tønsberg.

Schenker, vikingspeed, dHL, NCL tar enten ikke privat eller kjører privat sørover.

 

Norlines/ norcargo/ bring logistic Måløy- Vestfold må ha krybbe selv. Kommer på over 30 000+ moms. (Tror jeg)

 

Egil Ulvan rederi b/ Per Filling Måløy verft Tlf: 73884074, 22000+ moms inkl krybbe

 

Holm shipping 77621050 frakter sørover, ringer tilbake for pris.

 

Svelvik båt og transport v/ Kjetil 90524519 frakter over alt på henger. Ca 20000kr, Billig. Men min er nok for høy..

 

er det noen som har erfaringer om frakt fra Vestlandet til østlandet så post det gjerne!!!

Link to post
Share on other sites

Jeg jobber med å hente priser på 39 fot trawler fra Glasgow til Oslofjorden. Om det blir med bil eller båt har jeg ikke fått pris på enda. Om en Norsk skipper ville ktatt den over Nordsjøen på denne årstiden ville det også blitt vurdert. Har noen noe gode tips her? Jeg vil legge ut tips når jeg får priser.

Vet at trådstarter skriver Norge, men regner med at info om frakt fra utland er av interesse også

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...
  • 11 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Jeg skal frakte en 25 foter, fra Sarpsborg/ Fredrikstad til Førde, med lastebil.

leter etter noen som kan ta det rimelig. har vert i kontakt med en i østfold, til 20 000 + mva og ferje. etter det jeg ser så er det lit forskjellige priser ute å går.

 

 

Noen som har tips å komme med til noen jeg kan høre med?

Link to post
Share on other sites

Jeg skal frakte en 25 foter, fra Sarpsborg/ Fredrikstad til Førde, med lastebil.

leter etter noen som kan ta det rimelig. har vert i kontakt med en i østfold, til 20 000 + mva og ferje. etter det jeg ser så er det lit forskjellige priser ute å går.

 

 

Noen som har tips å komme med til noen jeg kan høre med?

Åssen båt er det?
Link to post
Share on other sites

  • 3 måneder senere...
  • 7 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...