Jump to content

Hentetråd Molde Oslo


Tom Rør

Recommended Posts

Om det er der alle sjarkene tanker for tiden, så bør det være stor sirkulasjon. Bunker Oil er det jeg har brukt i "alle år". Det er et stort selskap og har 3 stasjoner ved sjøen bare i Ålesund. Det er de som har kjøpt opp alle Shell-pumpene langs kysten. De har et større anlegg i skarbøvika også, samt nytt anlegg ved nørvevika båtforening.

Kan peke på kartet om vi treffes. Skal prøve å ta imot tampen.

 

Bunker Oil har kort- ordning med regning i posten og rabatt.

Redigert av Eureka (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Prognosebilledet lige nu:

 

Et decideret stormlavtryk på helt ned til 950 hpa dannes i Nordsøen onsdag/torsdag. Det giver nedbør og blæst til vestlandet. Helt præcist hvor er svært at sige , da lavtryksbanen er meget usikker. Men at det bliver MEGET blæsende er ret sikkert. Jeg vil ikke udelukke ekstremvarsel for dele af vestlandet i næste helg. Men det kan godt være, at det bliver langt sydligere end I er og at lavtrykkets "øje" vil passere jer, så I ikke vil opleve det så blæsende som man vil gøre længere sydpå.

 

bilde

 

Når lavtrykket drager videre mod nordøst trækker det mængder af kold luft ned over hele Skandinavien.

 

bilde

 

 

I næste uge svinger prognoserne meget. Lige nu tyder det på flere lavtrykspassager med megen vind og nedbør.

Redigert av MajorAndy (see edit history)
Link to post
Share on other sites

..... Hvorfor får jeg stadig tilbakevendende følelse av at MajorAndy er dansk statsmeteorolog? :) Tom, om dere blir værfast her oppe så har jeg noen skroggjennomføringer som skal byttes samt diverse annet som bunnsmøring, rorlagerskifte, kobling av bereder, dusj og blandebatteri :)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...