jyskrn Startet 9.April.2015 Del på Facebook Startet 9.April.2015 Hei! Jeg sitter å vurderer et par båter blant annet Bayliner 175 Bowrider med mercruiser 3.0 L 135 HK. Noen som har erfaringer med disse? Båten vil stort sett bli brukt til dagsturer med familien og fisking. Vil ha en båt som er lettkjørt og som flytter på seg. Ser at flere av disse båtene så følger det med båthenger, men ingen av disse er registrert? Så vidt jeg vet blir denne båten levert med båthenger når man kjøper den ny? Noen som har noe informasjon rundt dette? Er det god kvalitet på hengeren? vekt+++ osv? Er det noe spesielt jeg bør undersøke når det gjelder innenbordsmotor, dette skal være av type Mercruiser 3.0 L 135 HK mer vet jeg ikke men har sett på en 2005 modell Bayliner som ser veldig bra ut og er kun gått i ferskvann fra den var ny. Noen som har kjennskap om det er timeteller på motoren? På forhånd takk :-) Sitér dette innlegget Link to post
pacuare Svart 9.April.2015 Del på Facebook Svart 9.April.2015 Kjenner ikke båten, men hvis hengeren er produsert i USA er det målelandingen til Jens enklere enn å få norske skilter på hengeren. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.