Jump to content

Leveringstråd Oslo - Bergen


sap_2000

Recommended Posts

On 5/19/2021 at 12:38 PM, Sjøbliss said:

Går trill rundt for @sap_2000 ser jeg.

 

image.png.4801faa90277fdea2f68625d0e7d3a14.png

 

Men dette var gøy, artig å se deg i gang igjen. Takk for turen! :D 

 

Må ha vært sørlendingen som trykket seg bort på telefonen min :giggle:

 

Jo takk :smiley: kan se ut som denne båten gikk i feil retning fra Ryfylke, så muligheter for en lengre retur i løpet av noen uker 

Link to post
Share on other sites

On 5/21/2021 at 8:17 AM, index said:

 

Feillevering?


Mulig salg til et godt stykke nord for Stadt.  
 

Jeg har «muligens» bommet og kjørt inn i feil fjord i DK for åpen scene for noen år siden 🙄, men jeg bommer ikke på landsdel i eget land  :giggle:   

Link to post
Share on other sites

On 5/21/2021 at 8:39 AM, Bjørn Løvjomås said:

Sørlendingen på haue å sånn du...🤪 jeg kan vel ikke noe for at du er litt oppned i fantasien @sap_2000   jfr....kaviar😄😄😄

 

@index


 

Det er ikke fantasien min jeg sliter med, men frykten.  Er jo en grunn til at jeg både låser kabindøra og stabler fendre på innsiden når vi er på tur sammen :giggle::pray:

Link to post
Share on other sites

16 hours ago, Brigg said:

 

Kan det da hende at du passerer mine hjemmefarvann? Hadde i så fall vært hyggelig å hilse på igjen. 


Er ikke avgjort ennå, men passerer deg i så fall.  Hadde ikke du båten et stykke ut i fjorden?
 

  Hadde vært hyggelig å sees igjen :) 

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Da er det straks klart for retur til Ryfylke.   Regner med avgang Oslo i morgen tidlig, evt sent i kveld om jeg rekker så får tatt en liten bit nedover Sørlandet før mørket siger på.  
 

Føret ser greit ut med unntak av endel vind fra V-SV i sør opp mot 12-13 msek i kveld og i morgen ettermiddag.   

 

båten er en ny Sargo 36 med heftig mavigasonspakke fra Raymarine inkl FLIR, 2xD6 440 med de nye hydrauliske DPI-drevene med joystick, samt DPS og VP glassbridge.

 

blir ikke den verste turen dette her tenker jeg :flag_bp:

 

 

E5C32AC9-C28C-46B1-B8BD-1974D1CDCCE4.jpeg

FCC727E0-FB4D-481B-9CC9-5276D6DBE556.jpeg

05118CCD-5CB5-41E9-81B3-4FC8A764784E.jpeg

B95C06A6-7146-486C-8168-6085577DEB70.jpeg

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, Bonus said:

Den drømmeskuta og det utstyret!! Får vi aldri se deg i en hentetur med en rufsete snekke fra 70 -tallet? 😎


skal aldri si aldri 😉

 

56 minutes ago, Bjørn Løvjomås said:

Kjøp deg en slik, å få @sap_2000 til å hente den.. jeg vet han drømmer om en tur fra Tromsø :giggle:


det betinger at en hvis sørlending blir med som dekkhand, fokkeslask, mekanikker og psykolog.  Egentlig alt unntatt kokk 🤣

 

49 minutes ago, Solbris II said:

Det der er rått parti @sap_2000! Håper på noen "få" bilder underveis. Kanskje også med FLIR-kameraet???

:thumbsup:


skal bli.  Driver og rigger meg til her, så mulig det blir avgang i løpet av en time eller to.  
 

skulle være tilstrekkelig med skjermer hvertfall 🤩

C70560A7-78FB-4F57-A313-D62180F66E39.jpeg

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...