Jump to content

Her er et bilde av båten min:


Worry II

Recommended Posts

  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Fint at folk er krye av båtene sine, men dette er veldig mange bilder av typen "se så mye penger har jeg, og så flottt båt kan jeg kjøpe" - ædda-bædda fattiglus !

 

Det jeg savner i denne tråden er de mindre, eldre båtene, der eier har lagt ned en innsats selv for å holde den i stand. Jeg vil ikke henge ut de nyrike - de har ofte tjent sine penger via hardt arbeid og på ærlig vis ære være dem for det - men når man først har pengene - så imponerer det ingen å legge ut bilder av alle de flotte tingene man har kjøpt for dem. Det blir  bare patetisk.

 

Vennlig hilsen Gymnaslærer Pedersen

Link to post
Share on other sites

Fint at folk er krye av båtene sine, men dette er veldig mange bilder av typen "se så mye penger har jeg, og så flottt båt kan jeg kjøpe" - ædda-bædda fattiglus !

 

Det jeg savner i denne tråden er de mindre, eldre båtene, der eier har lagt ned en innsats selv for å holde den i stand. Jeg vil ikke henge ut de nyrike - de har ofte tjent sine penger via hardt arbeid og på ærlig vis ære være dem for det - men når man først har pengene - så imponerer det ingen å legge ut bilder av alle de flotte tingene man har kjøpt for dem. Det blir bare patetisk.

 

Vennlig hilsen Gymnaslærer Pedersen

Aner jeg dårlig skjult misunnelse? Synes det har vært bilder av nytt og gammelt, stort og smått i denne tråden. Og synes iallefall ikke det er en skrytetråd...

Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand...

Link to post
Share on other sites

Aner jeg dårlig skjult misunnelse? Synes det har vært bilder av nytt og gammelt, stort og smått i denne tråden. Og synes iallefall ikke det er en skrytetråd...

Misunnelsen var veldig dårlig skjult ja.. Synes dette er en veldig trivelig tråd, med mange fine båter.

 

Men for å ikke være for voldsom, skal jeg legge ut min nyeste båt, som jeg gleder meg til å prøve;)

 

1995 modell zodiac 310. Med 15 hk!!

 

bilde

Hadde dessverre ingen bilder av båten oppblåst...

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Fint at folk er krye av båtene sine, men dette er veldig mange bilder av typen "se så mye penger har jeg, og så flottt båt kan jeg kjøpe" - ædda-bædda fattiglus !

 

Det jeg savner i denne tråden er de mindre, eldre båtene, der eier har lagt ned en innsats selv for å holde den i stand. Jeg vil ikke henge ut de nyrike - de har ofte tjent sine penger via hardt arbeid og på ærlig vis ære være dem for det - men når man først har pengene - så imponerer det ingen å legge ut bilder av alle de flotte tingene man har kjøpt for dem. Det blir bare patetisk.

 

Vennlig hilsen Gymnaslærer Pedersen

Patetisk faktisk....

Auda...

Link to post
Share on other sites

Det er vel akkurat det som er så fint med denne tråden, at det legges ut bilder av alle slags båter i alle prisklasser.

Mange av disse imponerer i alle fall meg, ikke minst den Nordkapp Kingen i #286. Hva den koster har ingen betydning for meg. Mange ser båter man selv har minner fra. Det engasjerer og holder liv i tråden. Viktig med en tråd med masse bilder nå når høsten nærmer seg. Er ellers for mye sutring og krangling her inne. Fint om det legges til andre aktuelle tråder :giggle:

Redigert av Worry II (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...