Jump to content

Her er et bilde av båten min:


Worry II

Recommended Posts

Flott tråd som gjør godt i denne mørke og kalde tiden, som går så alt for tregt...

 

Da får jeg også dele noen bilder av det som står meg nærmest.....(rett bak kone og barn:)

 

Nr.1 i rekken: Nordkapp Tintorera 610, 2005 mod.- Mercury 150 Optimax

bilde

bilde

 

Nr.2 Windy 22 Junior 77 mod. 5,7 Mercruiser 350 MAG 300hk (under totalrestaurering, fortjener og skinne igjen :)

bilde

bilde

 

Nr.3 Joda 7900 87 mod. Volvo KAD 42  216Hk = Familiebåten vi 4, tilbringer mye av den beste kvalitetstiden man kan få, nær vann

og natur på få kvaderatmeter 

bilde

Link to post
Share on other sites

Jeg vil også være med.... Må bli et gammelt bilde fra hente tråden 2015 da...  :smiley:

bilde

Redigert av Morten83 (see edit history)

"There’s something you’d better understand about me ‘cause it’s important, and one day your life may depend on it: I am definitely a mad man with a sailboat!"

                              

Link to post
Share on other sites

Bittelitt juks fra min del for jeg har akkurat kjøpt meg ny seilbåt. Dette er gamlebåten "Båttolf". En Granada 27 som jeg har pusset mye på og er veldig stolt av. Litt synd at han nå må selges(kan jo ikke ha to...). Den nye båten får jeg legge ut bilde av når jeg har fått jobbet mer på den for den ser foreløpig grusom ut... 

 

bilde

baattolf.blogg.no
 
Hjemhavn: Indre Bunnefjord

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...