Jump to content

Her er et bilde av båten min:


Worry II

Recommended Posts

Her var mye fint å hvile øyene på, flott tråd :yesnod:

 

Her er min skute, bygget i Taiwan 1982. 42 fot lang ! Skal etter megen søken og forespørsler på nett være en "Hershine", men dette er ubekreftet, så foreløpig står fabrikant som "ukjent" i båtkortet.

 

bilde

Da jeg etter å ha tatt bildet skulle gå ombord igjen, skled jeg på ripa midtskips i rekkeåpningen, falt forover og landet på enden av rekken. Det medførte to brukne ribb ben på høyre side, en sprekk på leveren og en natt på sykehuset istedet for ombord :nonod:

Link to post
Share on other sites

Må bare si igjen REM, at skrifttypen brukt i navnet på båten ser ut som om det kommer fra proff designer.

 

Interessant at du sier det. Signaturen betyr svært mye for oss. Den ble sirlig nedtegnet av vår sønn Simen med tusj på et A4 ark. Simen har ADHD og har en svært karakteristisk håndskrift. Jeg leverte arket til et reklamebyrå som blåste det opp og laget folier i forskjellige størrelser for plassert på sidene og bak.
Link to post
Share on other sites

Interessant at du sier det. Signaturen betyr svært mye for oss. Den ble sirlig nedtegnet av vår sønn Simen med tusj på et A4 ark. Simen har ADHD og har en svært karakteristisk håndskrift. Jeg leverte arket til et reklamebyrå som blåste det opp og laget folier i forskjellige størrelser for plassert på sidene og bak.

Har ikke tenkt så mye på navnet på båten din, men jeg har passert den mange ganger når jeg har vært ute og fartet. Husker jo navnet nå. Kanskje i Middagsbukta? Er forøvrig enig med Kjetil1 - nydelig skriftype og veldig stilig!  :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...