bliss X Posted December 25, 2016 Share Posted December 25, 2016 Lagt til 01.01.2017 kl. 00:09:Avstemningen er avsluttet, gratulerer til Tom Rør!Faksimile av resultatet: Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Zitt Posted December 31, 2016 Share Posted December 31, 2016 Gratulerer så mye, Tom med mannskap! Det er vel fortjent! Takk for det gamle, og godt nyttår til deg og dine! Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
sap_2000 Posted December 31, 2016 Share Posted December 31, 2016 (edited) Gratulerer så mye til Tom Rør & frue :-) Detter var hyggelig og meget vel fortjent. Dere bruker båten mer enn de fleste, farter land og strand rundt og deler velvillig de flotte opplevelsene deres med oss på BP :-) Vi sees snart T & T :-) Edited January 1, 2017 by sap_2000 (see edit history) Quote Mvh. SAP Link to post Share on other sites More sharing options...
Lars O Posted January 1, 2017 Share Posted January 1, 2017 Gratulerer En hederspris til en hedersmann ? Lars O Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Hilmar 2 Posted January 1, 2017 Share Posted January 1, 2017 Gratulerer så mye! Vel fortjent ? Quote Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post Share on other sites More sharing options...
Ragnar B Posted January 1, 2017 Share Posted January 1, 2017 Gratulerer til Tom Rør. Pass på at neglen til Fruen ikke ryker ved neste fortøyning. Quote Før fantes det trebåter og menn av stål, nå er det treskaller i plastbåter. Link to post Share on other sites More sharing options...
Skipper Worse Posted January 1, 2017 Share Posted January 1, 2017 Da er det bare å gratulere og ønske velkommen i verdens mest eksklusive klubb!! Quote I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post Share on other sites More sharing options...
Tom Rør Posted January 1, 2017 Share Posted January 1, 2017 Tusen takk for alle stemmer, og jeg er særdeles ydmyk, da jeg kjempet mot verdige kandidater. Denne prisen henger høyt hos meg :-) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Eureka Posted January 1, 2017 Share Posted January 1, 2017 (edited) Gratulerer Tom, og frue, og riktig godt nytt år. Jeg har vært så heldig å hilse på to ganger. Første gang da du var på hentetur og stopper i Ålesund. Og så nå i sommer da vi temmelig utslitt fikk en pitstop i Rasvåg etter ruskete sjø utenfor Listalandet, og der lå en vakker, blå skute til kai. Etter en prat på akterdekket ditt så kusket vi videre langs norgeskysten i 25 knop. Dere bidrog med en enestående turskildring langs kysten i sommer som garantert har fått andre til å tenke på å bevege seg langs større områder langs kysten. Flere har fått lære mere om vår langstrakte kyst med kulturminner, uthavner og bygdesamfunn. Mengden av steder man ellers aldri ville opplev om man ikke tok sjøveien. Ønsker dere alt vel inn i det nye året og vi gleder oss til den kommende sesongen. Gratulerer også til dere andre som også var nominert og de som kom høyt opp! Dere har alle på ulikt vis bidratt og delt deres båtliv eller kunnskaper villig. Og det må vi fortsette med. Tror det er første gang på 3-4 år jeg ikke har vært nominert, og det har vært kjekt hver gang å bli det. I år slapp jeg spenninga på nyttårsaften :) Edited January 1, 2017 by Eureka (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Hippocampus Posted January 1, 2017 Share Posted January 1, 2017 Gratulerer mannen min. Hyggelig at dere tenker litt på meg også. Godt nytt år til alle båtfolk. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Hakkannen Posted January 1, 2017 Share Posted January 1, 2017 Gratulerer, vel fortjent Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Otto R Posted January 1, 2017 Share Posted January 1, 2017 Gratulerer- dere gjør baatplassen meget leseverdig Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Key Freak Posted January 1, 2017 Share Posted January 1, 2017 Gratulerer til dere begge! Quote Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post Share on other sites More sharing options...
Bonus Posted January 1, 2017 Share Posted January 1, 2017 Gratulerer så mye til Tom Rør & følge Entusiaster i rør, båtliv, hundeliv, reiseliv, bilder, droneflyging, suppekoking og gæærnskap. Flotte folk som er våre veldig gode venner Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
navid Posted January 1, 2017 Share Posted January 1, 2017 Gratulerer til Tom Rør og Hippocampus for velfortjent utnevnelse! Og et riktig ønskes! Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Roger jo Posted January 1, 2017 Share Posted January 1, 2017 Av med hatten Gratulerer Og godt Nyttår Quote Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post Share on other sites More sharing options...
Snekker'n Posted January 1, 2017 Share Posted January 1, 2017 Gratulerer, min venn! Dette var vel fortjent. Quote Buster X med Yamaha 70 Link to post Share on other sites More sharing options...
Flid Posted January 1, 2017 Share Posted January 1, 2017 (edited) Gratulerer til Tom med utnevnelsen, det var mange verdige kandidater i år men nå var det din tur. Og...gratulerer også så mye til din kone Trude som har fødselsdag på årets første dag. Hun skal også ha litt av æren for at du er den du er. Edited January 1, 2017 by Flid (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
MajorAndy Posted January 1, 2017 Share Posted January 1, 2017 Gratulerer med den flotte ære! Har selv haft fornøjelsen at træffeTom her i Danmark - dog i den gamle båd. Også tillykke til Pequod med "sølvet". Du er også en sand bådenthusiast! Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ezach Posted January 1, 2017 Share Posted January 1, 2017 Gtaulerer. Vel fortjent pris til en ekte entusiast! ⚓? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bjørn Løvjomås Posted January 1, 2017 Share Posted January 1, 2017 Gratulerer Tom, spanderer ankerdram, neste gang og. Og gratulerer også til en entusiasthustru. Quote Endelig ble det Bobåt Link to post Share on other sites More sharing options...
Komodo Posted January 1, 2017 Share Posted January 1, 2017 Du framstår som en verdig "Båtentusiast" Tom Rør! Gratulerer så mye med utnevnelsen, og godt nytt år her fra Hvaler Quote Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post Share on other sites More sharing options...
Pequod Posted January 1, 2017 Share Posted January 1, 2017 Gratulerer med vel fortjent heder! Vi sees på sjøen i 2017! Quote Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post Share on other sites More sharing options...
Lars H. Posted January 1, 2017 Share Posted January 1, 2017 Gratulerer Tom, og velkommen i "klubben". Quote Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post Share on other sites More sharing options...
Snikende skeptik Posted January 1, 2017 Share Posted January 1, 2017 Gratulerer så mye med årets gjeveste tittel ☺ Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts