Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Lazyjack

Samsung TV - Qled eller UHD

Recommended Posts

Lazyjack   
Lazyjack

Har kjøpt en "65" Samsung LED/UHD/SMART fra Elkjøp for levering om et par uker.

Det er jo mye hype om QLED for tiden og jeg begynner å lure på om jeg gjorde noe dumt når jeg ikke valgte QLED 7 eller 8.

Jeg er ikke noen veldig ivrig TV-titter og heller ingen freak når det gjelder bildekvalitet.

Har jeg gjort noe dumt og burde jeg forsøke å gjøre om handelen til f.eks. en TV med QLED 7? Det skal sies at den jeg kjøpe kostet et par tusen minder enn QLED.

Bruflaat   
Bruflaat
Lazyjack skrev 55 minutter siden:

Det er jo mye hype om QLED for tiden og jeg begynner å lure på om jeg gjorde noe dumt når jeg ikke valgte QLED 7 eller 8.

Jeg er ikke noen veldig ivrig TV-titter og heller ingen freak når det gjelder bildekvalitet.

Har jeg gjort noe dumt og burde jeg forsøke å gjøre om handelen til f.eks. en TV med QLED 7? Det skal sies at den jeg kjøpe kostet et par tusen minder enn QLED.

Håper da du kjøpte denne på et ekstremt godt Black friday tilbud? Viktig å sjekke prisjakt i disse dager, eller ta sjangsen å vente til fredag for de beste tilbudene muligens uansett. 

Bonus   
Bonus
Lazyjack skrev 58 minutter siden:

... Har jeg gjort noe dumt og burde jeg forsøke å gjøre om handelen til f.eks. en TV med QLED 7?

Om du kan oppgi hele typebetegnelsen på TV'en, så blir det lettere å svare deg.

Lazyjack   
Lazyjack
Bonus skrev 40 minutter siden:

Om du kan oppgi hele typebetegnelsen på TV'en, så blir det lettere å svare deg.

Hei. Det er denne

Bonus   
Bonus
Lazyjack skrev 27 minutter siden:

Hei. Det er denne

Ser ut som en helt fin TV. 7 -serien er den nest mest avanserte serien (6 > 7 > 8).

Du finner en test fra Juni i år her. Den du har bestilt var best i test :thumbsup:

Lazyjack   
Lazyjack

Takk for informasjonen😀

Da er det vel en god TV ser det ut for!

Når det gjelder Black Friday så ser jeg i avisene at tilbudene ofte ikke er så gunstige som de gir seg ut for....

Edited by Lazyjack

krabbelars   
krabbelars

En super TV til den prisen også , til type 15K. (Blackfriday, etc. blir billigere). Du har sikkert lest testene på forhånd. Spar på kvitteringer og kjenn din besøkelsestid i tilfellet døde pixler eller andre feil .... 

Lazyjack   
Lazyjack

Da er TVen på veggen og etter mine begreper er bildene veldig bra 😀

Jeg skulle gjerne slått av skjermen når jeg spiller musikk via Spotify, noen som vet om det er noen enkel måte å gjøre det på? 

Pinkvin   
Pinkvin

Jeg har ikke funnet noen metode. Men chromecast audio til under 400,- fungerer godt da, jeg har begge deler i stua. Dvs spotifyappen på TV og chromecast audio i anlegget i tillegg så jeg kan kjøre musikk rett fra telefonen uten å gå via TV. Da får du også muligheten til å velge sånn "superduperkvalitet". Og lyden av chromecast audio rett på anlegg er faktisk veldig god.