Jump to content

Årets båtentusiast 2019


Ingar

Recommended Posts

Baatplassens båtentusiast-komité har bestemt at årets vinner er @Erikda!

 

Komitéen sier dette:

 

Sitat

Årets båtentusiast har bidratt med innlegg på baatplassen en årrekke, og er fremdeles meget aktiv i sitt båtliv.

At Erikda er utnevnt  i år har flere årsaker. Han er flink til å dele sine erfaringer og kunnskaper på forumet, og han har bidratt med allsidige innlegg over tid. Han er også en person som gir av seg selv, og skildrer både oppturer og nedturer i båtlivet i sine tråder.

Erikda har en enestående evne til å spre humør på forumet med sin positive væremåte. Han deler sine opplevelser på sjøen med inspirerende reiseskildringer, og skildrer oppgraderinger og vedlikehold på en engasjerende og underholdende måte.

At han har valgt å bo i båt, og i år også har oppgradert til større bobåt sier også noe om Erikdas entusiasme for båtlivet året rundt. For Erikda dreier det seg alltid om båt! 

 

Mange takk til komité-medlemmene. (Astor, Hulda, Knude, Komodo og Skipper Worse)

Stor takk til bliss x som driver baatplassen sammen med meg.

 

Ønsker alle medlemmer et riktig godt nytt år.

Link to post
Share on other sites

Hei til dere alle sammen! Og et riktig godt nytt år! 

Jeg er helt i sjokk! Hadde aldri trodd at jeg var i nærheten av kunne bli nevnt i denne sammenhengen! Tusen tusen takk!
Det er nesten så jeg må sitere noen gærninger i fra rockens verden (Waynes world): I am not worthy!! 

Det er så mange som bidrar med så mye kunnskap og sprer så mye glede og kunnskap her inne.

 

Jeg takker ydmykt og lover at vimpelen skal henges høyt på Storebroen!!

Jeg ble skikkelig glad og veldig stolt! :flag_bp::flag_bp::flag_bp:

 

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...