KongKing Startet 25.Mai.2020 Del på Facebook Startet 25.Mai.2020 (redigert) Hei Har en D3 (oppgitt i salgsannonsen) som har fungert i 2 sesonger uten problemer. Funket tidligere i vår, men da jeg skulle starte den i kveld blåste den i 15-20 sekunder før den stoppet. Testet å vri bryter til «kald luft» (kl 17 på bryter - vridd mot klokka) og da blåser den. Har tidligere i vår opplevd at bryterhjulet var helt dødt. Fant en sikring som var gåen og da jeg byttet denne funket varmeren igjen. Sjekket samme sikring i dag, men den er helt fin. KK Redigert 25.Mai.2020 av KongKing (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Maarud Svart 25.Mai.2020 Del på Facebook Svart 25.Mai.2020 Starter brenneren på de 20 sekundene eller er det bare luft som blåses (Du kan høre tikkimg ifra pumpa hvis den starter)? Hvis ikke den Starter sjekk spenningen inn til enheten under oppstart og se hva spenningen faller til. Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 25.Mai.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mai.2020 Takk for tips! Har ikke stukket hodet inn og sjekket om det tikker fra pumpa. Får sjekke det i morgen. Men merkelig at bryter Ikke lyste og alt var helt dødt for et par uker siden, men da byttet jeg en gåen sikring og alt fungere neste gang. Har ikke hatt den i gang siden det. kk Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 28.Mai.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mai.2020 Oppdatering: hadde båten over natta på landstrøm. Da startet varmeren igjen. Var nok for lav spenning da tenker jeg. KK Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.