Jump to content

Småbåthavn avgifter 2003, moms/ikke moms.


PanPan

Recommended Posts

Det er vedtatt av småbåtavgifter skal være fritatt for moms i 2003. Det betyr at årets avgifter skal settes ned med momsbeløpet i forhold til fjorårets avgift. Avgiftene kan økes innenfor rammen av prisstigningen.

 

Uten at jeg kan dokumentere det konkret har jeg hørt at gjestehavnsavgiftene i kommunene Nøtterø, Sandfjord og Larvik er de samme som i fjor. :cheers::puke::lol:

 

Kan noen bekrefte dette? Kjenner noen til andre tilfeller hvor man ikke har trukket fra momsen?

Link to post
Share on other sites

Hei PanPan  :headbang:

Etter den forrige runden på dette teamet har vi i KNBF fått inn flere rapporter om slike tilfeller. Vi tar fatt i hver enkelt sak etter at du bidro til at forbundet fikk "hjemmel" og oppfordring fra finansminister Foss til å følge opp slike saker. Og det gjør vi med stor glede!  :confused:

Hilsen Syverts

Link to post
Share on other sites

Det er Syverts/KNBF som skal ha *takk og ære* her, det minste en menigmann kan gjøre er å bidra med dokumentasjon synes jeg!  :headbang:

 

:confused: Opplysningene om Nøtterø, Sandefjord og Larvik har jeg fra en ryddig person, men det trengs dokumentasjon før man kan gjøre noe med det - hvem kan bidra her?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...