Jump to content

Fra Livbåt til "Yacht" M. Bilder


Smeigevær

Recommended Posts

  • 6 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
Korsfjord skrev On 14.3.2021 at 20.37:

Skulle ha gått til Specsavers? Dette er jo en Sandvik med 0% likhet med prosjektet her i tråden.

 

OWL skrev for 2 timer siden:

til salgs?

 

Dette må jo være spam (?). Du har jo kommentert akkurat samme kommentaren på alle tråder angående livbåter.

Jeg er en slags gjest

Link to post
Share on other sites

enslagsgjest skrev for 2 timer siden:

Skulle ha gått til Specsavers? Dette er jo en Sandvik med 0% likhet med prosjektet her i tråden.

Skjønner kommentaren din, og forstår like lite som deg når jeg jeg åpner linken. Men jeg er 99,8 % sikker på at det var en annonse med trådstarters båt jeg linket til den gangen, ellers hadde vel noen kommentert det før nå... 

Link to post
Share on other sites

Korsfjord skrev 41 minutter siden:

Men jeg er 99,8 % sikker på at det var en annonse med trådstarters båt jeg linket til den gangen,

 

Støtter deg i det. Jeg åpnet annonsen den gangen og kan bekrefte at det var det omtalte livbåtprosjektet som ble annonsert til salgs. 

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

 

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Link to post
Share on other sites

Brigg skrev On 12.6.2021 at 21.30:

 

Støtter deg i det. Jeg åpnet annonsen den gangen og kan bekrefte at det var det omtalte livbåtprosjektet som ble annonsert til salgs. 

Dette kan skje ved at selger oppdaterer annonsen underveis. Superludotriks på Finn.no. Man kan faktisk bytte hele innholdet ved hver oppdatering, og slipper da å betale for flere annonser😉

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...