Jump to content
Ivo 058

Samarbeid for eksport av båter til Nederland

Recommended Posts

Ivo 058   
Ivo 058

Hei,

Vanskelig søk, kanskje det er mulig gjennom dette nettstedet.

Jeg leter etter (helst) en nederlandsk person med kunnskap om båter og bosatt i Sør-Norge.

Jeg startet nylig et selskap som eksporterer båter til Nederland. For øyeblikket vurderer jeg båtene gjennom bilder, videoer og selgerens historie.
Jeg vil gjerne ha en inspeksjon og service i Norge før jeg kjøper båten.

For dette laget jeg en sjekkliste.

Jeg vil gjerne utvide nettverket mitt i Norge og se hva vi kan gjøre for hverandre.

Hver dag blir jeg informert om det nye tilbudet via finn.no

Jeg vil spesialisere meg i å kjøpe vakkert ferdige båter. Siden jeg fremdeles er et lite selskap, kan jeg fokusere på dette og investere mye tid i dette.

Jeg har hørt at det fortsatt er mange båter til salgs som ikke er til salgs online.

Hvis båten din vet opptil 120 000 og holder den ryddig, så er jeg interessert i dette og vil gjerne ta kontakt med deg.

Vurder summen av båtene: Sollux, Scand, Fram, Polar, Nidelv, Elwaro, Marex, Biam, Master, Carat, Risør, Skaggerak, Diana, Joda, Fevik, Hanto

Jeg har fått oversatt tekster av Google, så det kan være noen feil;)

Vennlig hilsen,

Ivo

Leo Lambertus   
Leo Lambertus

Hallo, mijn naam is Bert en ik woon in Noorwegen. 
Ik heb een technisch maritime achtergrond, zelf en watersporter (zeiler) en ben benieuwd naar wat je precies  wil. Stuur mij en mailtje en misschien kan ik iets betekenen voor je.
Groet Bert