Grand Banks jr Startet 17.Februar.2021 Del på Facebook Startet 17.Februar.2021 Jeg lengter etter solvarme svaberg og etter en tid der jeg må speide etter brennmaneter når ungene bader... Mens vi venter så kan vi kanskje dra i gang en tråd med relevante vinterbilder? Hvordan ser det ut der du er? Her er fra Grimstad (Fevik) fra i dag: Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Mare Nostrum Svart 17.Februar.2021 Del på Facebook Svart 17.Februar.2021 Tallakshavn, Sandefjord, for noen få dager siden. Sitér dette innlegget Link to post
olews Svart 17.Februar.2021 Del på Facebook Svart 17.Februar.2021 Vinter i boblehavna i Holmestrand. Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
k1mbo Svart 17.Februar.2021 Del på Facebook Svart 17.Februar.2021 Uthavn på Vestlandet 😊 Sitér dette innlegget Link to post
Lunde14 Svart 17.Februar.2021 Del på Facebook Svart 17.Februar.2021 20 cm is i Farsund, men i morgen kommer varmen og regnet 😊😊 Sitér dette innlegget Link to post
TerjeFjern Svart 17.Februar.2021 Del på Facebook Svart 17.Februar.2021 Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 17.Februar.2021 Del på Facebook Svart 17.Februar.2021 olews skrev for 1 time siden: Vinter i boblehavna i Holmestrand. Ser ut til at du har blitt lurt! Naboene på begge sider har fått alle boblene.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 17.Februar.2021 Del på Facebook Svart 17.Februar.2021 Slik ser det ut i hjemmehavn. Jeg flyttet til gjestehavna I Arendal. I går ble det ren østavind, da kom alle isflak fra tromøysund på besøk Merket det dunket i baugen. I dag er det mer nordøst, så da fyker isflaka ut galtesund Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Ida Marie III Svart 17.Februar.2021 Del på Facebook Svart 17.Februar.2021 Vinter i Spania...😉😎😎 Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 17.Februar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Februar.2021 (redigert) Uff da @Ida Marie III 😥 Du går jo glipp av all snø-moroa!!! Jeg skulle gjerne byttet plass med deg noen dager. Spesielt nå som tøværet kommer og vi får slaps i stedet for snø. 😉 @Bjørn Løvjomås, på bildet ser det helt gjenfrosset ut. Er det det? Eller lå bare isflakene tett i tett? Går Kolbjørn nå? Edit: Eh, så litt nøyere på bildet og ser at du må et annet sted først. 👍 Redigert 17.Februar.2021 av Grand Banks jr (see edit history) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 17.Februar.2021 Del på Facebook Svart 17.Februar.2021 Det stemmer. Ene bildet er fra Havstad, det andre er fra gjestehavna. Å heldigvis går Kolbjørn. De holder åpent vann🙂 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Ida Marie III Svart 17.Februar.2021 Del på Facebook Svart 17.Februar.2021 Grand Banks jr skrev 36 minutter siden: Uff da @Ida Marie III 😥 Du går jo glipp av all snø-moroa!!! Jeg skulle gjerne byttet plass med deg noen dager. Spesielt nå som tøværet kommer og vi får slaps i stedet for snø. 😉 Jo, men når sant skal sies så kribler det etter å komme opp å få båten på sjøen...😉 Men bare uker igjen nå...😊😊 Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 17.Februar.2021 Del på Facebook Svart 17.Februar.2021 I hjemmehavna ute ved Trondheimsleia sist søndag. En nydelig vinterdag Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Førstefender Svart 17.Februar.2021 Del på Facebook Svart 17.Februar.2021 Et par uker før det ble is😉 Sitér dette innlegget Link to post
Kanalkapteinen Svart 17.Februar.2021 Del på Facebook Svart 17.Februar.2021 Alternativ bruk av båthavna vår på vinterstid. Hvis du fortøyer her i Kviteseid en gang og synes brygga ser litt slitt ut, er det bare hestene som har stått og gnafla 🙄 Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
Bodehode Svart 17.Februar.2021 Del på Facebook Svart 17.Februar.2021 Det lavet bra ned i forrige uke her i Bodø, dagen før var det nesten snøfritt... Sitér dette innlegget Livet er for kort til å kjøre diesel Link to post
Sørlandet2 Svart 18.Februar.2021 Del på Facebook Svart 18.Februar.2021 Fine bilder av en som bruker båt året rundt. Isbryter utenfor Kristiansand. https://www.fvn.no/nyheter/i/0Ko3Bg/foeles-som-isen-er-armert-en-utfordring-aa-holde-sjoeen-aapen Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 18.Februar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Februar.2021 Dagens bilde fra samme bukt. Nå med mildvær og mer "slush". Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Flid Svart 18.Februar.2021 Del på Facebook Svart 18.Februar.2021 Læsø, midt i Kattegat for noen dager siden. Usedvanlig mye is. Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 20.Februar.2021 Del på Facebook Svart 20.Februar.2021 (redigert) Skal være grått i morgen også, men frister med en tur utpå uansett... Bildet er fra webkameraet tatt for noen få minutter siden (litt dårlig kvalitet). Er litt bekymret for han som eier båten nede til høyre i bildet... Oksval på Nesodden. Redigert 20.Februar.2021 av Pequod (see edit history) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Grand Banks jr Svart 20.Februar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Februar.2021 Au da @Pequod. Den kan synke hvis ikke noe blir gjort ja... Her er gårsdagens og dagens bilde: Blir stadig mer "levelig " både for oss og sjøfuglene. 😃👍 Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Pequod Svart 20.Februar.2021 Del på Facebook Svart 20.Februar.2021 Grand Banks jr skrev 27 minutter siden: Au da @Pequod. Den kan synke hvis ikke noe blir gjort ja... Har sendt melding til havnesjefen. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Seilerslask Svart 20.Februar.2021 Del på Facebook Svart 20.Februar.2021 Småbåthavna i Holmestrand for noen dager siden, det har vel allerede begynt å hjelpe seg litt med mildværet nå Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 20.Februar.2021 Del på Facebook Svart 20.Februar.2021 Pequod skrev for 3 timer siden: Har sendt melding til havnesjefen. Ser ut som en Askeladden...De synker ikke...om motoren er innfor Max motor flyter den med motor... Skjærgårdsjeepene til Askeladden flyter full i vann med motor og Max antall folk ombord...det er kravet...sikkert de fleste andre produsenter også... Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Plast Svart 20.Februar.2021 Del på Facebook Svart 20.Februar.2021 Tok ikke bilde, men i garasjeteltet som står på (til vanlig) godt drenert grus, er det nå et tykt isdekke etter høstens evige regn. Så da er begge hjulene på hengeren og finnen på undervannshuset godt frosset fast i isen! Automatisk tyverisikring! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.