Jump to content

Artikler fra båtmagasinet om Windy 8600


stian22i

Recommended Posts

Hei jeg ser at Båtmagasinet hadde en Windy 8600 MC som reportasjebåt for en god stund SIDEN. Jeg finner i ikke noen artikler fra dette hos Båtmagasinet på nett. 

 

Er det noen som har noen artikler fra de gamle bladene eller har det liggende elektronisk som ville delt dem?😊

Link to post
Share on other sites

Jeg har komplette utgaver av BM fra 1988 og kan skanne artikkelen. Men da må jeg vite hvilket år artikkelen sto.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Her har du artikkelen. For bedre oppløsning finner du sidene her  og her

 

windy_8600a.jpg.57627b9de6d88f1f76b5b1b74304f0d9.jpg

 

windy_8600b.jpg.71cba8d91422fab2937a4d5a6c48f678.jpg

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Finner du mer ut om hvor artiklene sto, får du de gjerne. Men nå er vi på båtferie i Sverige og kommer ikke hjem før om noen uker/måneder. Akkurat nå ligger vi i Strömstad og går videre sydover imorgen.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...