Jump to content

Hvilken båt er dette?


Martine29

Recommended Posts

Big Horn skrev for 6 timer siden:

Tydelig vis mye gammelt og glemt som blir dratt fram fra låver og presenninger nå for tiden..... Første båten kan jeg ikke hjelpe med, men den siste der må vel være en Ankas Queen 24?

Hihi, så sant. Men du må huske på, Den «gamle» er helt ny for meg :) (båtliv er også nytt for meg) Du har kanskje rett, men må måle båten en gang for sikkerhetsskyld. Tror ikke forrige eier visste helt hva han hadde heller. Ankas Queen 24 skal visstnok være 2,65m bred og 7,6m i lengde. Min har også påhengsmotor. AK 24 som du nevner har(etter hva jeg ser på bilder) innenbordsmotor. 

Link to post
Share on other sites

Ancas Queen 24, Fjord 24 og Scand 24 CC var alle like båter, bygget på samme lest (plugg) og det stemmer at målene var: 2,65m bred og 7,6m i lengde. Bildet viser en av mine første båter, en Scand 24 CC tidlig på 80-tallet, beklager dårlig skarphet og kvalitet på bildet.. 

Scan 24 CC - mekka.jpg

Redigert av altera mulier (see edit history)

jeg tørker ut på land....!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...