Jump to content

VP MD2030, skifte rem og hjul, spesialverktøy.


Bonsak

Recommended Posts

Hei

VI har en 1998 VP MD2030. Det har gått ett skår av den innerste flensen på ett av hjulene som viftereima går i. Jeg har kjøpt nytt hjul og rem. Men det virker som man trenger ett spesialverktøy for å holde i mot for å få løsnet skruen som holder hjulet. Er det ett eget verktøy som er tenkt til å passe i de 3 hullene på hjulet?

 

Mvh

Bonsak

skade-på-drivremshjul-liten.jpg

Link to post
Share on other sites

Gjorde dette for nokre månader sidan på samme motoren. For å løyse mutteren så brukte eg ein liten plankebit som eg kilte mellom dørken og ein av "utstikkaren" med gjenga hol i. Då roterte ikkje reimhjulet når eg løyste muttaren. 

 

For å få av reimhjulet så kan det vere fornuftig å bruke ein avdragar. Denne fester du i dei tre gjenga hola i reimhjulet, og bruker senterbolten til å løyse hjulet. Eg laga ein eigen variant av ein plankebit, nokre boltar og mutrar eg hadde liggane. Hjulet kan vere ganske fast.

 

Ters kan vere litt skummel å bruke, kan fort skade reimhjulet. For din del er det ikkje så farleg, då reimhjulet er ødelagt.

 

iimage.jpeg.6217afca4de770776916001ce2daf755.jpeg

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...