Jump to content

Kvalitet på Quicksilver gummibåt/rib


Czyszczykiewicz

Recommended Posts

Kjøpte en eldre brukt 270 airdeck i sommer. Vurderte flere, men virker som de litt dyrere merkene er mer solide enn billige kinamerker.

 

Synes brukte Kina båter på 3-4 år så mere sliten ut enn 10-15 år gamle kvalitetsmerker. 
 

har en zodiac på hytta. Den er vel over 20 år gammel. Ser fortsatt grei ut.  QuickSilveren ser også fortsatt hel og fin ut. Tipper den er 10+ år gammel..

 

FFE3185D-EF48-430D-AD45-A104DE1E2762.jpeg

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Vi har identisk båt som den @glalaks har lagt ut bilde av. Kjøpte den ny i 2004. Den er fortsatt helt super og potte tett. Ser riktignok ikke helt ny ut lengre, men om jeg hadde giddi og lagt litt jobb med vaskekosten så hadde nok det estetiske også vært bedre

Redigert av seilbaaten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jeg har også samme sort som @glalaks sin. Kjøpte den brukt for et par år siden, da hadde den ligget ute i vær og vind i sikkert 10 år før det. Fortsatt tett og grei, og jeg antar at den vil være brukbar i mange år ennå. 

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...