nomen Startet 8.Juli.2023 Del pĂ„ Facebook Startet 8.Juli.2023 Trakk to teiner idag og fikk to flotte hummere. De smakte fortreffelig...đ   Neida, senk Ăžksa og slapp av.   Saken er at jeg var ut Ă„ padlet med SUP'en og fikk Ăžye pĂ„ noe som flĂžt ett stykke under overflaten. Fikk akkurat strukket meg ned og lĂžftet den opp. Det viste seg Ă„ vĂŠre to gjenglemte teiner. Fikk slepet de inn pĂ„ ett skjĂŠr og padlet tilbake for Ă„ hente de med jolla.  NĂ„r jeg lĂžftet teinene ombord oppdaget jeg at det var to sprell levende hummere i den ene. Fikk Ă„pnet teina og med litt list og lempe lĂžftet hummerne ut og sluppet de fri uten Ă„ fĂ„ klippet av fingereneđ  Teiene ble pent hensatt ved ett bryggeanlegg, var ingen der, men "noen" tar sikkert hĂ„nd om de. Uansett bedre at de ligger pĂ„ land enn at de ligger og fisker hummer Ă„ret rundt. SitĂ©r dette innlegget Hold kjeft,nĂ„r du snakker til meg! Link to post
Gulborg Svart 8.Juli.2023 Del pÄ Facebook Svart 8.Juli.2023  Det var flott gjort av deg. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 8.Juli.2023 Del pĂ„ Facebook Svart 8.Juli.2023 Flott innsats @nomen đ  Jeg har ogsĂ„ plukket opp en drĂžss med mistet redskap, og det er flere Ă„rsaker til at teiner blir liggende igjen etter hummersesongen. Har som du ogsĂ„ mange ganger opplevd at rĂ„tnetrĂ„den ikke har gjort jobben sin. SitĂ©r dette innlegget Draco 20 blir jolle SkroggjennomfĂžringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
nomen Svart 8.Juli.2023 Emnestarter Del pÄ Facebook Svart 8.Juli.2023 Disse sÄ ikke ut til Ä ha rotnetrÄd, de var helt inntakte. Er runde med hÞytrykkspyleren, sÄ er de sikkert "good to go" igjen.  Da helst oppdatert med korrekt rÞmningsÄpning og rotnetrÄd. Sitér dette innlegget Hold kjeft,nÄr du snakker til meg! Link to post
Komodo Svart 8.Juli.2023 Del pĂ„ Facebook Svart 8.Juli.2023 Ok. Da har de jo enten stĂ„tt i vannet i flere Ă„r, eller sĂ„ har de vĂŠrt ulovlig satt. Og ja, ofte blir teinene helt fine etter en runde med hĂžytrykksspyler, ny rĂ„tnetrĂ„d, og nye strikker đ SitĂ©r dette innlegget Draco 20 blir jolle SkroggjennomfĂžringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
lurvetass Svart 9.Juli.2023 Del pĂ„ Facebook Svart 9.Juli.2023 Veldig bra at dere tar opp gammel redskapđđ SitĂ©r dette innlegget Hilsen Lurvetass  Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nÄ, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.