Jump to content

Heve/senke stang til bord/solseng sitter bom fastđŸ„ș

Frk.Flyer

Recommended Posts

FÞler vi har prÞvd «alt» :crazy: -Men hÄper noen har ett triks. Den ene delen gÄr an Ä bevege opp og ned, den andre delen av stanga (Þverst) gÄr kun Ä bevege opp. FÄr den ikke langt nok ned til Ä rigge til solsengen. 
Stanga er i aluminium og ligner den pÄ bildet IMG_7570.jpeg.edbb4572b502033905affffe4247771e.jpegIMG_7570.jpeg.edbb4572b502033905affffe4247771e.jpeg

Dette flow-diagramet har vel svaret. Er vel viktig Ä behandle ved fÞrste symptom pÄ treghet, nÄr aluminium deler er grodd fast, sÄ kan det sitte gÄtt. Jeg har samme bordsÞyle, pleier forÞvrig Ä sitte pÄ bordet, i senter av sÞylen, nÄr jeg skal ha det ned, da fÄr jeg vekta i senter av sÞylen, og med det sÄ blir det mindre sideveis belastning, bending/kiling. 

image.png.63a5be19140dc21b3ca6b62bb7cb0e90.png

Jeg har et tilsvarende system med senkebord i cockpit. Det er elektrisk. Det fungerer utmerket. Men er det da lurt med en liten dose med "mirakelspray" pÄ bordbena innimellom?

Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK  | Bavaria 42 Vision

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nÄ, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar pÄ dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for Ă„ vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...