Frk.Flyer Startet 20.Mai Del pÄ Facebook Startet 20.Mai FÞler vi har prÞvd «alt»  -Men hÄper noen har ett triks. Den ene delen gÄr an Ä bevege opp og ned, den andre delen av stanga (Þverst) gÄr kun Ä bevege opp. FÄr den ikke langt nok ned til Ä rigge til solsengen. Stanga er i aluminium og ligner den pÄ bildet Sitér dette innlegget Link to post
SÞrlandet2 Svart 21.Mai Del pÄ Facebook Svart 21.Mai Dette flow-diagramet har vel svaret. Er vel viktig Ä behandle ved fÞrste symptom pÄ treghet, nÄr aluminium deler er grodd fast, sÄ kan det sitte gÄtt. Jeg har samme bordsÞyle, pleier forÞvrig Ä sitte pÄ bordet, i senter av sÞylen, nÄr jeg skal ha det ned, da fÄr jeg vekta i senter av sÞylen, og med det sÄ blir det mindre sideveis belastning, bending/kiling. Sitér dette innlegget Link to post
Frk.Flyer Svart 21.Mai Emnestarter Del pĂ„ Facebook Svart 21.Mai Har sett den fĂžrđ Har hatt pĂ„ masse WD40 og latt det stÄ⊠ned i bĂ„ten igjen i morgen og dunke pĂ„ det, sitte pĂ„ detâŠ. Hoppe pĂ„ det. Hva som enn mĂ„ tilđ SitĂ©r dette innlegget Link to post
dennrick Svart 21.Mai Del pÄ Facebook Svart 21.Mai Jeg har et tilsvarende system med senkebord i cockpit. Det er elektrisk. Det fungerer utmerket. Men er det da lurt med en liten dose med "mirakelspray" pÄ bordbena innimellom? Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nÄ, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.