Bruksbåten Startet 6 timer siden Link til dette innlegget Startet 6 timer siden Hei jeg har en Askeladd der baugstålet er løsnet fra på grunn av en løs skrue, har noen et forslag til hvordan man får det på plass igjen? Stålet er i spenn og derfor vanskelig å få på plass igjen. Kommentar fra moderator: Tittelen, "Baugstål", er ikke iht reglene for titler. Må redigeres av emnestarter ved å klikke på ... symbolet og deretter velge "Redigér innlegget". Om ikke kan emnet bli slettet. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 4 timer siden Link til dette innlegget Svart 4 timer siden Jeg ville ha fylt hullet med epoxysparkel, og borret hull til skruen etter herding. Om det er for mye spenn i stålet ville jeg ha skrudd det helt av og hamret det til rett fasong før remontering. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.