Jump to content

Denne helgen går turen til......


Astor

Recommended Posts

Da kommer første helgen hvor man sikker vil oppleve god trafikk. De fleste har kommet utpå og været skal vise seg fra den bedre side.

Her gjelder det nok å komme seg tidlig fra brygga for oss som går i 6 knop. Setter snuta mot Kommersøya nok en gang denne sesongen  :smiley:

Link to post
Share on other sites

 

Her gjelder det nok å komme seg tidlig fra brygga for oss som går i 6 knop. Setter snuta mot Kommersøya nok en gang denne sesongen  :smiley:

 

Det var en god ide, VannTro. Jeg mailer 12 av mine beste båtkompiser om at vi møtes på Kommersøya på fredag. De gjør alle 7 knop og ligger I Drammen :giggle:

Link to post
Share on other sites

På jobb i kveld, fri i morgen og på jobb igjen søndag, deretter er det første del av sommerferien, først en ukes avspasering og deretter to uker ferie.

 

I morgen blir det noen timer utpå fjorden med rederinnen og sønnen hennes, vi drar nok ikke så veldig langt. Før jeg gikk på kveldsvakta rakk jeg noen timer i formiddagssola sammen med de to døtrene mine. Første dag med sandaler og første dag jeg måtte ta av meg t-skjorta! Må innrømme at jeg sendte en irritert tanke til politikerne - for det var jaggu ikke behagelig med vest på i denne varmen... 

 

bilde

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Sparker litt liv i denne igjen siden ferien er over for vår del.

Vi går til "vårt andre hjem" denne helgen, Fantebukta på Kommersøya. Her møter vi vennebåter vi gikk på ferie med da de avslutter ferien sin denne helgen.

 

Regner med at mange også legger turen til Tønsberg denne helgen da det er Tønsberg båtrace fra fredag til søndag

http://tbg-race.com/

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...