Jump to content

Denne helgen går turen til......


Astor

Recommended Posts

  • 2 uker senere...
26 minutes ago, Ms Fortuna said:

er jo en slik tåpelig regel om at det ikke er lov å ligge der om natta

er det ikke?

 

Ordrett står det overnatte, og det er jo et defineringsspørsmål.  

I praksis er det ikke noe problem.  Det de ikke vil ha er partystøy hele natta med tanke på leilighetene over. 

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

Ben Sin skrev 59 minutes ago:

Denne helgen går turen til hjemmehavn. Gårsdagens etappe gikk fra Sonskilen til Son gjestehavn..... Tusler mot Leangbukta søndag. Utrolig godt å være på vannet igjen, selv med sur og kald vind. 

Leangbukta lå nydelig til i vinden som var i går. Fikk  montert på seil og prøveheist de selv om det blåste rimelig friskt utpå:) 

Link to post
Share on other sites

Jeg skal i båten, i alle fall på lørdag, men der blir jeg vel. I båthavna altså. Jeg skal ta meg selv i nakken og fortsette med det såvidt påbegynte oppussingsarbeidet. Kanskje blir det en liten tur utpå hvis været tillater det, men først og fremst blir det pussing av treverk. Kanksje rekker jeg å vaske det også, slik at første strøk kan legges på i løpet av søndag formiddag? 

Link to post
Share on other sites

Jeg tenker vi passerer "Hårnsbo" i regnværet i morgen ettermiddag og fortsetter til (Kommers) "Øya".

Der får man faktisk inn RiksTV :smiley: Det kan være kjekt i regnværet :thumbsup:

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

Da er vi to Soon-båter på bryggen, passerte dere i havnen da vi gikk ut tidlig i morges etter å ha sovet over i havnen først.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...