Jump to content

Mykje blå røyk frå Yanmar 4JH-TE  55 Hp


Albert

Recommended Posts

Hei !

Prøver meg med en tredje teori her. Får motoren nok luft. Det mange har erfart er at maskinrommet blir så godt isolert at dieselen ikke får nok luft. Sjekk luftinntakene, og prøv å kjør for full fart med maskinromsluka åpen. Du kan aldri få mere tutall uten større forbrenning, enten dieselen har intercooler, turbo eller andre innretninger. Tabeller for luftinntak finner du på websidene til Vetus. :flag:

Link to post
Share on other sites

Tusen takk for mange fine svar.

Eg veit at motorromet må vere godt lufta.  Det er ein 15 cm kanal inn på styrbord side og ein 10 cm ut på babord tilkobla ei kraftig motorromsvifte.  Motoren får nok luft.

 

Teorien med oljesiving mellom ventilen og styringa skal eg ikkje sjå bort frå, det kan skje på alle motorar.  I så fall må eg ha av toppen for å skifte O-ringar og evt. ventilar.

 

Ein 3. teori har eg etter å ha tatt opp fødepumpa i dag.  Har mistanke om at det kan vere utett mellom drivstoff og oljedelen.  Dette skal eg sjekke grundigare men då må eg ta ut pumpa fordi det er for trangt i motorromet å gjere nokon reparasjon på den.  Inntil eg veit dette, slår eg meg godt til ro.

 

mvh  Albert

Link to post
Share on other sites

Teorien med oljesiving mellom ventilen og styringa skal eg ikkje sjå bort frå, det kan skje på alle motorar.  I så fall må eg ha av toppen for å skifte O-ringar og evt. ventilar.

Det er relativt kurant å skifte ventiltetninger uten å demontere topplokket. Ventilene holdes enkelt på plass med trykkluft som man kjører inn på sylinderen via et adapter i hullet for innsprøytningsventil eller glødeplugg.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...