Jump to content

Prosjekt: Princess 35 som får en liten ansiktsløfting.


Sjøkua

Recommended Posts

  • 4 uker senere...

Ja, sånn gåre når du ikke gidder å måke. :nonod::wink:

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Nei, men jeg har ligget klar som ett egg fra uka før Påske. Vollen båtservice tør ikke kjøre meg på tralla fordi veien er for hullete og dårlig. :headbang:

Håper på i morgen formiddag :pray:

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Hei

Dette er en spesiell pakningssilicone som man bruker på biler.

 

Dette er en silikon som går under fellesnevneren RTV-Silikon. Det er en silikon spesielt utviklet for å tåle høy kjemisk belastning slik som olje, diesel, bensin, glykol etc.

Benyttes som Kua sier mye på motordeksler.

Den mest kjente "Norske" utgaven er kanskje Blå Permatex.....

http://www.torshovbil.no/sider/vare?varenr=11589064

Redigert av VannTro (see edit history)

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

Det kjøleskapet jeg tok ut brukte nok rundt 7A, og det nye jeg kjøpte skal bruke 1,1A i snitt.

Jeg bruker kun dette skapet til mat, og eget skap til drikke som går på Gass!

 

Dette gjorde jeg i den siste båtne min og det fungerte bra!

 

Problemet som jeg ser er avgassen fra skapet inne på pantry da det er vanskelig å få dette ut.

 

Den boksen jeg bruker på gass skal jeg ha ute bak.

 

 

KUA.

Hei, er vurderer å bytte til samme type kjøleskap. Har nettopp kjøpt en Princess 330, den har et originalt kjøleskap med ytre mål som tilsvarer Isotherm sitt på 130 l. Antar at det originale kjøleskapet i P 330 er samme skap som originalt står i P35. Er du fornøyd med det nye kjøleskapet og strømforbruket?

 

Mvh Patton

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...
  • 1 år senere...
  • 1 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...