Jump to content

Båtrelaterte nyheter i media. (kun linker, ingen diskusjon).


880

Recommended Posts

Bilde

 :lol: Litt av en jobb å dra i 24 startsnorer for å få den i gang, da!  :lol: ...men stilig eksosrør!

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

23 båter totalskadd

Verdier for flere millioner kroner er trolig gått tapt i brannen i båthavna på Nærsnes i Røyken i natt.

 

Mer om saken hos NRK Buskerud

 

OBS!, her var vi 3 stk som skrev om det samme samtidig!

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

23 båter totalskadd

Verdier for flere millioner kroner er trolig gått tapt i brannen i båthavna på Nærsnes i Røyken i natt.

 

Mer om saken hos NRK Buskerud

 

OBS!, her var vi 3 stk som skrev om det samme samtidig!

 

Lars H.

Er det noen her som vet noe mer??? Kompisen min har båten her, men den ligger på vannet.

Er det bare opplaget på land som er skadet ?

Kompis er i tillegg i utlandet :cryin:

Link to post
Share on other sites

I følge en poster på Båtmagasinets forum har Dagens Næringsliv i dag en artikkel om NSSR og båtregisteret der det fremkommer interessante opplysninger. Dersom det innsender hevder er riktig så har NSSR fått anbudet selv om øvrige tilbydere hadde lavere anbud og at dette skulle inn for ESA osv.

 

Har desverre ikke avisen så jeg kan lese detaljene.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...