sunny 73 Startet 31.Desember.2010 Del på Facebook Startet 31.Desember.2010 Kunne tenkt meg noe lengre badeplattform på båten,men syntes det er litt dyrt å sette på en ny riviera plattform. Lurte derfor på om det er noen her som vet om det går og få tak i en som kan skrus utenpå plattformen som er eller andre forslag. Godt nytt år. Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 31.Desember.2010 Del på Facebook Svart 31.Desember.2010 Her er en god beskrivelse på hvordan man kan bygge badeplattform selv. Men kostnadene til dette ble over 30 båtlapper, ref innlegg #365. Da er kanskje ikke den originale så dyr alikevel? Brigg Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Kjelli Svart 31.Desember.2010 Del på Facebook Svart 31.Desember.2010 Billigere med dyr plattform, en det å bytte båt :crazy: Har nettopp byttet fra Riviera 925 med liten plattform, så jeg vet hva jeg snakker om. Sitér dette innlegget Link to post
omh1 Svart 22.Januar.2011 Del på Facebook Svart 22.Januar.2011 hei sunny Jeg er i kontakt med en som støper plattformer selv. Skal montere en plattform på min Barracuda 30, samt lage dør ut. Han holder til i Ålesund og har en annonse på finn. Søk på badeplattform (sorter søket på lav pris så kommer den opp først) på finn så ser du hans annonse. Sitér dette innlegget Link to post
sunny 73 Svart 24.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Januar.2011 hei sunny Jeg er i kontakt med en som støper plattformer selv. Skal montere en plattform på min Barracuda 30, samt lage dør ut. Han holder til i Ålesund og har en annonse på finn. Søk på badeplattform (sorter søket på lav pris så kommer den opp først) på finn så ser du hans annonse. Skal gjøre det Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 25.Januar.2011 Del på Facebook Svart 25.Januar.2011 Hva skal de ha for en original plattform, da? Selv med egeninnsats blir det jo uansett noen kroner for deler og annet innsatsmaterial. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.