Jump to content

Berserk utløst nødpeilesender i sørishavet


THO

Recommended Posts

For noen er det sikkert en sammenheng. Jeg er i mot og så ikke. Synes det er usmakelig at Jarle skal profittere på en tur som endte så fatalt.

 

Hva vet du om hvor mye Jarle evt. profitterer på dette? Jeg har pratet med Jarle om dette, og det var åpenbart annet enn økonomiske hensyn som lå bak den siste serien. Det handler om å hyllest de omkomne, vise disse fra sin beste side, i sitt rette element og vise den "ikke medieskapte" siden av saken, som faktisk er av stor allmenn interesse. :smash:

 

For meg er det helt uforståelig at noen forsøker å klandre andre for at sine egne, kjære myndige mennesker har tatt et risikablt valg for å realisere noe de drømte sterkt om. Det har vært STOR enighet ombord i at ekspedisjonen var livsfarlig og at det skulle lages serie uansett. Første episoden var forøvrig veldig bra, selv om jeg er enig i at den var litt regissert til tider. Jeg ser frem til fortsettelsen av serien og få høre deres versjon, selv om alle vet at den ender utrolig tragisk

Link to post
Share on other sites

"Hva vet du om hvor mye Jarle evt. profitterer på dette?"

Nei det vet jeg ingenting om, men at han lar TV sende dette uten å få betalt for det anser jeg som lite sansynlig.

Men nå har ikke jeg pratet med Jarle. Du som har det vet det vel da, og kan kanskje da opplyse om jeg tar feil.

Redigert av FredT (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Du nevner broom osv i innlegget ditt...Tror du broom sendes hvis der omkommer 2-3 personer i en ulykke under innspillingen?

 

Jeg tror neppe Broom hadde sendt episoden hvor dette da evt skulle ha skjedd, men resten hadde vi sett. Skjult kamera serien "just for laughs" ruller og går fremdeles, til tross for at en av skuespillerne deres ble skutt, sittende i en offentlig postkasse.

 

 

Slutt og syt, og la rettens avgjørelse, TVN sinavgjørelse samt den delen av de etterlatte som faktisk ønsker serien vist være det som setter normen.

 

kanskje du skulle ta dette opp med den delen av familiene som ønsket serien vist?

 

sakset i fra http://www.adressa.no/kultur/tv/article1760015.ece

 

- Jeg personlig er klar for å se programmene, mye fordi det begynner å bli et år siden det skjedde. Samtidig er det klart at det blir veldig spesielt. Folk flest får ikke muligheten til å oppleve det å få dokumentert den siste tiden i live på TV, sier Arne Skaanes.

 

Robert Skaanes var ikke med på første del av turen, og ifølge TV Norge vil han først dukke opp i fjerde episode. Klippet øverst i artikkelen viser blant andre Robert Skaanes som gir mat til lokale innbyggere ved Papua Ny-Guinea.

 

- Det er selvsagt trist at det endte som det gjorde, men jeg tror det viktigste for alle nå blir å først se alle episodene før prosjektet blir kritisert, sier han.

 

....ærlig talt.... Hva hjelper det å kalle folk imbesiller fordi man ønsker og se denne serien? Utgjør DU noen forskjell på om folk ser dette eller ei pga sytinga di tror du? eller blir det bare oppfattet som gneldring tror du?

Redigert av Lovart låring (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Var ikke klar over det. Men, det er flere filmer, serier etc som har blitt fullført og kringkastet på tross av dødsfall under produksjon. Det er det som er mitt poeng. Hvem er VI, som setter oss selv over bestemmelser satt av kapetin på skuta, de etterlatte som ønsker dette vist, rettens avgjørelse, samt deg og meg som ønsker å se denne serien? Det er det som er mitt hele poeng.

:flag_bp:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...