Jump to content

Vennetjenesten: Besiktigelse, jeg trenger hjelp!


Walter_S

Recommended Posts

:blush:Nå gjelder det Halden-området!

 

Igjen gjelder det medlemmet dosern, som trenger hjelp til en besiktigelse! Halden er nevnt. Noen som føler seg kallet? Kanskje noen som bor i nærheten, eller faktisk kjører forbi der, på vei til Systembolaget i Strømstad?  :smiley:

 

 

For detaljer, se under >>FORUM<< og  >>Vennetjeneste bruktbåtkjøp<<  og >>Jeg trenger hjelp til en vennetjeneste / speider!<<


 

Østfoldingær!

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

:eek: Hallo baatplassen.no-medlemmer!

 

Denne gang er det snakk om et sted <<.......ikke så langt fra Larvik>>!

 

Atter en gang gjelder det medlemmet dosern - som ser ut til å bli en flittig bruker av vennetjenesten  :flag:, som trenger hjelp til en besiktigelse! Larvik-området er nevnt. Noen som føler seg kallet?

 

 

For detaljer, se under >>FORUM<< og  >>Vennetjeneste bruktbåtkjøp<<  og >>Jeg trenger hjelp til en vennetjeneste / speider!<<


 

:yesnod:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

:flag: Hallo baatplassen.no-medlemmer!  :smiley:


Denne gang er stedet << B E R G E N >>! En Marex 770 er også nevnt......

 

Og det er medlemmet AL, som trenger hjelp til en besiktigelse! Bergensere, meld dere!


For detaljer, se under >>FORUM<< og  >>Vennetjeneste bruktbåtkjøp<<  

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Har fått en til og se på den nå.

Fint!

Vi oppfordrer alle som benytter seg av denne tjenesten til å komme med en kort tilbakemelding - etter oppdraget. Artig for oss andre å vite om dette funker, eller ikke. Lykke til, AL!

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Skulle gjerne hatt noen til å kikke på en båt som ligger i Bergen!

 

Det er snakk om en Furuholmen plattgatter på 32 fot. Båten har en relativt stor skade under vannlinja, og skulle derfor gjerne sett litt flere bilder både utvendig/innvendig, samt fått en ærlig "synse" -rapport.

 

Båten ligger på Vikingservice AS, Janav. 60, 5179 Godvik.

Åpningstid hos Viking er kl. 0800 til 1600.

 

Hvis noen føler seg kallet, så send meg gjerne en IM .  :flag:

Link to post
Share on other sites

:flag: Hallo folkens! Et baatplassen.no-medlem trenger hjelp.

 

Stedet, det er snakk om er <<BERGEN / 5171 Godvik>>!

 

Denne gang er det medlemmet FrankA, som trenger hjelp til en besiktigelse! Bergen er nevnt. Noen som føler seg kallet?

 

 

For detaljer, se under >>FORUM<< og  >>Vennetjeneste bruktbåtkjøp<<  og Jeg trenger hjelp til en vennetjeneste / speider!, Medlemmer's opprop!

 

:smiley:

Redigert av Walter_S (see edit history)

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

:flag: Hallo baatplassen.no-medlemmer!  :smiley:

 

Denne gang er stedet << Baerum Plastservic >>! En skadet Omega 28 er også nevnt......

 

Og det er medlemmet thor, som trenger hjelp til en besiktigelse! Bæringer, meld dere!

 

For detaljer, se under >>FORUM<< og  >>Vennetjeneste bruktbåtkjøp<<   og >>Jeg trenger hjelp til en vennetjeneste / speider!<<

Redigert av Walter_S (see edit history)

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Du er en engel Suzuki. Ror og kjølskade er det som er interessant og viktigst.

Hvis du sender bilder til : agency@rentrans.com. pl så får vi noe å diskutere

til uka også.

Meninger du måtte ha om skadene kan du sende på norsk,hvis du har noen da.

Vi lurer på å gjøre nødreparasjoner bare og så seile til Polen til våren. Buktbåt utførsel til Polen øker i omfang. :santcheers:

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Vi trakk budet da vi ikke kunne få skaderapport. Det pussige er at skaden var taksert til 50 000 uten at en skaderapport var utarbeidet :crazy: Virker ikke særlig profft syntes jeg. Også et par andre ting vi stusset på slik som at If selger båten for eier. Vi har ikke fått svar på hvorfor,vi trodde at enten så overtok If vraket og solgte det eller så er båten eiers og selges av denne.

Vi har ikke klart for oss hvem vi skal forholde oss til,If eller eier. Selv er vi av den oppfatning at vi bør forholde oss til eier? Den viktigste grunnen til å trekke oss er at vi kan ikke få noe svar på hvor alvorlig skaden i skutesiden er og at vi mener eier har en urealistisk høy prisforventning. Eier mener båtens verdi før skade var 200 000, og hun vil så nærme den summen som mulig. Gjør at budet vårt direkte ufint syntes jeg.

 

 

Interessen er der fremdeles for å kjøpe den "as is where is" men da må vi se en økonomisk upside.

Har en Omega 28 på handa i Stockholm for NOK 135 000 og en syd for Malmø til NOK 155 000 , så 120 000 pluss reparsjoner til 50 000 er kun downside som vi ser det .

Vi vil muligens signalisere videre interesse for rundt 70 000 ureparert. Det vil nok bli blankt avslått av If.

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Sør/Østlandet-Aust-Agder-Risør

 

Bregdal/Moe 26 Seilbåt.

http://www.baatnett.no/GetObject.asp?ObjectID=17913

 

Er det noen som hadde hatt anledning til å ta en titt på denne? Og er det noen som helst som har vært borti typen? Skal visstnok være bygd på Hurumlandet på begynnelsen av 80-tallet. Rugganini diesel, 7.5 hk? Hva er det for noe? De lager visst en del aggregater.. Vet generelt INGENTING om denne båten, men det hadde vært fint om noen kunne ta en titt og komme med kommentarer. Forresten typisk meg å titte på ting som ingen har hørt om.. :smiley:

 

Ta kontakt med Per-Ola Berntsen Tlf: 402 27 266

Redigert av pero (see edit history)
Link to post
Share on other sites

:flag: Hallo folkens! Et baatplassen.no-medlem trenger hjelp til en Vennetjeneste!

 

Denne gang er det medlemmet pero, som trenger hjelp til en besiktigelse! Aust-Agder er nevnt. Noen som føler seg kallet?

 

Båten ligger på land i / ved <<Aust-Agder - Risør>>!

 

For detaljer, se under >>FORUM<< og >>Vennetjeneste bruktbåtkjøp<< og >>Jeg trenger hjelp til en vennetjeneste / speider!<< :smiley:

 

=================================================================

 

Vennligst IKKE bruk sidene "Vennetjeneste" / "Jeg trenger hjelp til en vennetjeneste" til å diskutere båter / tilbehør, eller legge inn andre innlegge enn det som er formålet med den siden. Kun opprop "Jeg trenger hjelp......" skal brukes der. Har du f. eks. lyst til å hjelpe PERO, bruk IM til det.

Redigert av Walter_S (see edit history)

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Hei allesammen :flag:

 

Denne gang er det et nytt medlem som trenger hjelp: krake lurer på om noen kan se på en Halco 26 i Bergen/Søreide. Jeg kan ta' turen men får ikke tid før i neste uke. Noen i området som har mulighet??

Redigert av Jensen_fra_Vest (see edit history)

Mvh. Jens Rytter.

 

Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...