Jump to content

Vennetjenesten: Besiktigelse, jeg trenger hjelp!


Walter_S

Recommended Posts

Hei alle gode baatplassen venner!

 

Så er det på'en igjen, handlesesongen er tydeligvis igang.

Et nytt medlem, Tonny_S lurer på om noen har anledning til å ta' en titt på en Nidelv 24. Båten befinner seg i Forsand, Rogalang. Noen der bor i nærheten :confused:

 

Med det samme jeg er her, har jeg har en liten bønn: Når/hvis noen trenger hjelp til besiktigelse av en båt, vennligst ikke start en ny tråd i Vennetjenesten's forum, men skriv et nytt innlegg i den eksisterende tråd: "Jeg trenger hjelp til en vennetjeneste / speider!".

Redigert av Jensen_fra_Vest (see edit history)

Mvh. Jens Rytter.

 

Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre)

Link to post
Share on other sites

Hei

 

Før vi setter oss i bilen fra Kr.sand til Svelvik håper jeg det er noen som kan ta en første kikk på en seilbåt for oss. Båten ligger i Svelvik utenfor Drammen.

Trenger helst en del bilder og inntrykk av båten før vi evt kjører å kikker.

 

Ta kontakt på IM for nærmere opplysninger om båten.

 

 

GeV

Mvh

 

`MINA`

Link to post
Share on other sites

Hei

 

Før vi setter oss i bilen fra Kr.sand til Svelvik håper jeg det er noen seilbåtkjennere her som kan ta en første kikk på en seilbåt for oss. Båten ligger i Svelvik utenfor Drammen.

Trenger en del bilder og inntrykk av båten før vi evt kjører å kikker.

 

Ta kontakt på IM for nærmere opplysninger om båten.

 

 

GeV

Redigert av GeV (see edit history)

Mvh

 

`MINA`

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Hei Steinar S

 

Jeg kan ta en kikk. Har sendt IM.

 

Svein........

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Hei!

 

Er det noen i Oslo området som har mulighet til å sjekke opp en motorbåt for meg.

Det er en 41. fots hjemmelagd motor yacht som ligger i båthavnen til Oslo motorbåtforening ut ved sjølyst.

 

Er på jobb i skottland og er ikke hjemme før om drøye 14 dager og da er jeg redd for at denne er solgt.

Send IM ,med telefon nummer så jeg kan kontakte deg.

 

Mariell

Redigert av Mariell (see edit history)

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Forespørsel er avblåst. Admiralen nekta meg å kjøpe båten før hun hadde sett båten, da sammen med meg. Hun er for å si det mildt skeptisk til hele projectet.

 

Mariell.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Hei alle!

 

Så er det Trophy som lurer på om noen kan se på en V8 diesel for ham. Motoren befinder seg i Stavanger. Noen der har tid/anledning?

 

Ps: God påske til alle på baatplassen.no

Mvh. Jens Rytter.

 

Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre)

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

perakir@c2i.net

 

Er det noen i Stavanger som kan ta en tur til Båtsmann?

Jeg ønsker en liten rapport på en Skarpnes 30 som ligger der.

Se http://www.finn.no/finn/boat/object;pdc=11...PIb638205&pos=3

 

Ønsker også kommentarer fra andre angående denne båten.

Er litt nervøs for type moter bl.a.

 

Send deg en IM : perakir@c2i.net :smiley:

Redigert av perakir (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hei! Jeg trenger "speidertjeneste" i Tønsberg. Kan noen ta oppdraget? Betaler gjerne konsulenthonorar om noen vil. Det er snakk om nå i helge, påfølgende uke eller påfølgende helg.

 

Jeg trenger hjelp til å være med på en prøvetur.

Generell sjekk av båt/motor/drev.

Sjekking av kjølevannstemp, oljetrykk, oljetemp, farge på olje, oljelekkasjer, ulyder m.m.

 

Båten er en Coronet 27 Seafarer 2

Motor er en Mercruiser 4,2 l. diesel

Drevet er et Mercruiser Bravo 2

 

Båten ser veldig fin ut på bilder. Er urolig over hvor mye motortrøbbel jeg kjøper meg....

 

Ta kontakt på:

asgeir.jordahl@nktv.no

eller

92 41 72 68

Redigert av Tranen2 (see edit history)

Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly.

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei, jeg er splitter ny her inne og skal ha min første båt her på Norsjø (Telemark) tenkte jeg. Kan svært lite om båter, men har hvertfall kommet til at Nidelv 18 er en av de båtene som kan være aktuell for meg. På finn.no finnes det flere for tiden, men jeg er veldig i tvil siden jeg ikke veit hva jeg skulle kikke og spørre etter. De som er aktuelle om dagen er denne i Sandefjord: http://www.finn.no/finn/boat/object;pdc=11...innkode=5462572 som har bud på 75 000

 

og denne i Sandvika: http://www.finn.no/finn/boat/object;pdc=11...innkode=5541522 som står i 75 000 foreløpig.

 

Noen som føler seg kallet til noen kommentarer til disse båtene, og som evt. ville hjelpe meg med å ta en kikk?

 

Hilsen Vegar H.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...