Jump to content

Youtube, båtrelaterte filmer


Gtir_man

Recommended Posts

Er det noen som ser disse videoene med Android og Tapatalk?

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

 

Har samme problemet her også.

 

Mvh

Kaptein Fredrik

Sendt fra min kule Samsung Galaxy S3 via Tapatalk 2

 

 

Sollux 24 uten AC Sabb Diesel, Mitsubishi M4.140 33 spreke hester

Eberspächer D3LCC

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Den videoen er antagelig en av de mest postede snuttene på BP ;-)

Hadde den vært like interessant om det var en gamal holk av en skøyte som slipte bordgangene sine i åpningen mon tro, eller er det rett og slett "princess faktoren" som gjør den så populær?

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

Siste minuttene av filmen var jo faktisk veldig bra :giggle:

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

KLB, er det du som har filmet? Kan du eller noen andre forklare hvordan dette gjøre. Er det en egen fuksjon på nyere videokamera, er det type GoPro etc?

Ser utrolig bra ut :thumbsup:

 

Brukte i dette tilfellet iPaden, og en app som heter "Miniatures". Teknikken heter "Tilt Shift/Time lapse" og det finnes utallige måter å gjøre dette på.

Ser at redigreringsprogrammet jeg brukte har komprimert videoen noe helt vannvittig, så jeg jobber med å redigere på ny i Quicktime PRO.

Legger ut snutten i HD (720p) når det er klart :-)

 

Edit:

Noen som kan fortelle meg hvordan man får lagt ut videoen fra Youtube slik at vidoen synes, og ikke bare linken?

Redigert av KLB (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Takk for info, da blir det neslasting av app. Skal male en vegg på huset i morgen, så kanskje jeg skal ha det litt moro med dette samtidig :cool:

 

Jeg bruker valget "Special BBCode", velger "Old You tube", limer inn linken og fjerner alt til og med =-tegnet, altså at det i ditt tilfelle bare står pnzauakX6Tg

Redigert av Honduras (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...