Lalo Startet 10.April.2012 Del på Facebook Startet 10.April.2012 Nytt medlem her på baatplassen, så vil bare si hei og introdusere meg selv. Har brukt forumet mange ganger tidligere når jeg har "drømt" om båt. Nå fikk jeg endelig bestilt meg "drømmebåten" på siste sjøen for alle-messe og gleder meg stort til den kommer i Mai. Jeg er oppvokst med båt og har hatt flere typer opp igjennom. Bla Rana 17, Cresent 14 (he he), with dromedille, Bayliner 2052 og nå altså en Bayliner 185 sport bowrider. Lalo Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 10.April.2012 Del på Facebook Svart 10.April.2012 Gratulerer med fin ny båt den kommer du til å få mye glede av fremover. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Lalo Svart 10.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.April.2012 Takker Contraband! Jeg har regnet meg frem til at jeg vil bruke ca 25 år på å komme opp i din båtstørrelse(vel og merke hvis jeg går opp 2 fot hvert år da) så da får dere ihvertfall slite med meg en stund :-) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 10.April.2012 Del på Facebook Svart 10.April.2012 Båtstørrelse er vel ikke viktig? Selv kjøpte jeg min første båt da jeg var 47 år, en Saga27, og den båten har jeg fremdeles uten ønsker om å få meg noe annet. Så gratulerer med egen båt! Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Mouche Svart 10.April.2012 Del på Facebook Svart 10.April.2012 Velkommen og gratulerer med flott båt! Nå er jo dette absolutt en tråd om båt og båtliv så håper noen flytter tråden over i ÅF? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Tom Rør Svart 10.April.2012 Del på Facebook Svart 10.April.2012 Velkommen til Forumet, og gratulerer med flott båt Jeg hadde selv en Bayliner 275 i tre sesonger, og var veldig fornøyd med den. Tom Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 10.April.2012 Del på Facebook Svart 10.April.2012 Velkommen og gratulerer med ny fin båt. Bensin eller diesel? Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 10.April.2012 Del på Facebook Svart 10.April.2012 Velkommen og gratulerer med båt. Håper du blir fornøyd! Sitér dette innlegget Link to post
Danemann Svart 10.April.2012 Del på Facebook Svart 10.April.2012 Velkommen hit, og grattis med ny båt! Det de flinke folka her inne tilsammen ikke kan, trengs ikke å vites Sitér dette innlegget Vi slutter ikke å leke fordi vi blir gamle, men vi blir gamle når vi slutter å leke =) Link to post
Prolimit Svart 10.April.2012 Del på Facebook Svart 10.April.2012 Gratulere med ny båt Har en Bayliner 175 fra 2006 som har gitt oss 7 sesonger med bekymringsfritt eierskap. Skal nå selges pga oppgradering i antall fot. Sverre Sitér dette innlegget Bavaria 37 Sport 2008, 2 X VP D4-300 Link to post
Pettern1972 Svart 10.April.2012 Del på Facebook Svart 10.April.2012 Velkommen hit Lalo, og gratulerer med ny båt. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Gurba Svart 10.April.2012 Del på Facebook Svart 10.April.2012 Gratulerer med ny båt og som medlem på båtplassen.. Sitér dette innlegget Link to post
GunR Svart 10.April.2012 Del på Facebook Svart 10.April.2012 Hei på deg! Pen båt! Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 11.April.2012 Del på Facebook Svart 11.April.2012 Bowrider ruler!!! Hilsen Honduras, som endelig har lært seg ungdommens språk... (Har kjøpt meg bowrider i år jeg også ) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.