Jump to content

Stemningsbilder av båt, sol og sommer:


Worry II

Recommended Posts

Dette var vel symptomatisk vær for sommeren 2012. Bildet er tatt 20. juli, og det er Bolærne som ligger på rekke og rad og venter på regnet som gikk sørover på vestsiden av Oslofjorden:

img_5866.jpg

 

Jeg begynte dagen i t-skjorte og shorts, gikk via lettværs regntøy til full offshore-bekledning i løpet av 15 minutter. Temperaturen sank med flere grader og vinden økte fra vindstille til 20 knop på "no time". Dermed endte jeg slik:

p1000429.jpg

 

Hva kan man gjøre når været bestemmer seg for å leke litt med oss? Man kliner til:

img_5871.jpg

Link to post
Share on other sites

Hei siden det er så mange flotte bilder her tenkte jeg å bidra lit fra Trøndelag og Nordmøre. Jeg har hytte ved Taftøysundet. Vi slipper å kjøre den kjedelige Trondheimsfjorden for å komme til de fine plassene.

 

Ved Røstøya, som har en mengde fortøyningsbolter og masse fine viker. Far klarte så vidt å si at det var Kaldt!!!

teddy880.jpg

 

Utsikt NØ fra hytta vår

IMG_0998.jpg

 

Blikkstille i Trondheimsleia, Hitra til høre i bildet. Taftøysundet til venstre ser såvidt Smøla midt i bildet

18072011185.jpg

 

Ivrig Fisker tatt med mobilkamera

18072011184.jpg

 

Sønnen har fast plass i leideren opp til fordekket

19072011196.jpg

 

En kveldstur der det var flott lys over en liten eksklusiv Cruisebåt, Island Sky

DSC_0745.jpg

 

Noen liker fart! SeaRafting båt fra Trondheim. Passerer mellom Røstøya og Soløya

teddy878-Kopi.jpg

 

Her er det gamle handelstedet på Magerøy og utsikt fra toppen av øya

 

divsissel224.jpg

 

divsissel290.jpg

 

Ringholmen på tur mot Kristiansund

divsissel250.jpg

 

divsissel252.jpg

 

 

lykta på Edøya og Tustna nabban

divsissel268.jpg

 

divsissel247.jpg

 

Noen bilder fra Hauk klasse MTB som jeg har tjenestegjort på

 

knm_tjeld_me_4_tack_6.jpg

 

IMG_4044-large.jpg

 

porblem.jpg

Redigert av -morten- (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...