Jump to content

Lyst til å prøve wakebord/vannski, kurere vannskrekk?


Four

Recommended Posts

Hei.

 

Jeg har det problemet at jeg har så !sinnsykkt! lyst til å henge etter båt på vannski/wakeboard/ring.. Men tingen er at jeg er så jækla redd for det store vannet/havet.

 

Jeg har aldri prøvd noen av disse tingene. Jeg er sinnsykt redd for at et eller annet skal komme å dra meg ned etter foten når jeg har falt i vannet. Hva er egentlig sjansene for større sjøskapninger/hai i norske kysten? Har jo hørt at det er blitt funnet hai f.eks. i Oslofjorden osv.

Link to post
Share on other sites

Sjansen for at det kommer noe stort å spiser deg er vel så liten at det er lik null.. Når det er sagt så har de funnet revhai ved Lysekil (tror jeg) for noen år siden,og noen andre mer eksotiske haiarter har vel forekommet innimellom. Hvithaien derimot er vel ganske vanlig helt opp til England http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.3106294 Selv hadde jeg vært mer skeptisk til spekkhoggere som er vanlige i Oslofjorden,så selv mellom 3-5 stk på innsiden av Missingene for 2 år siden..Avslutningsvis så kan jeg vel si at jeg har "vannskrekk" selv,og derfor holder meg oppi båten :giggle:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...