Jump to content

https://www.norskhavneguide.no - Ny nettside med oversikt over gjeste -og uthavner

jørn

Recommended Posts

Hei Jørn. Takk for deling 😊 Siden ble lansert for to uker siden, og fylles opp med bilder og info av båtfolket. Mange hundre havner har allerede fått bilde, men det gjenstår fortsatt en del. 

Mons: Hvis du finner unøyaktige plasseringer er det veldig enkelt å flytte havnene dit de skal være. Gå inn på havna og scroll ned til kartet. Rett over kartet fnner du link til å flytte havna. Jeg dobbeltsjekker og godkjenner fortløpende. Det er også mulig å legge til havner som mangler i kartet.

Olav

Hei Olav

Ser ut for at du har god kjennskap til siden.

Kanskje du kan si litt mer om den?

Hvem står bak, hvordan finansieres den og hvordan behandlers rettigheter til bilder osv?

Bra tiltak, men jeg tror den blir mer populær med åpenhet omkring slike ting.

Fant ingenting av dette med en rask kikk på siden.

Siden er vel en webifisering av på svai gruppen på facebook, og har allerede  fra før også en gulesider løsning for visning i tillegg til selve facebook gruppen. Veldig bra tiltak. Av båtfolk, for båtfolk. Privat initiativ. Så vidt jeg vet da..?