Jump to content

Utstyr savnet etter båtvelt i Ryfylket!

Seilaren

Recommended Posts

Hei!

Etter et båtuhell i dag savner vi utstyr til optimistjoller (ror, kjøl, rigger, segl, bøyer ol)

Vi har enda ikke oversikt over hvor mye vi har mistet, men det får vi kontroll på senere.

Uhellet var mellom Vassøy og Sør Hildle i Ryfylket.

Det meste skal kunne flyte og vi bli meget takknemlige om noen finner deler av det savnede utstyret eller andre ting som kan stamme fra ulykken.

Send meg en IM om dere finner noe.

Hold øynene åpne - Takk!

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

quote.gif
Hei!

Etter et båtuhell i dag savner vi utstyr til optimistjoller (ror, kjøl, rigger, segl, bøyer ol)

Vi har enda ikke oversikt over hvor mye vi har mistet, men det får vi kontroll på senere.

Uhellet var mellom Vassøy og Sør Hildle i Ryfylket.

Det meste skal kunne flyte og vi bli meget takknemlige om noen finner deler av det savnede utstyret eller andre ting som kan stamme fra ulykken.
Send meg en IM om dere finner noe.

Hold øynene åpne - Takk!

will do..kan være at det driver til strandalandet..gir deg beskjed vis jeg ser noe :yesnod:

]

Er det noen som vet hva et Skjærgårdsskip(med stor S) er for noe? Er det det samme som en skjærgårdsjeep(med liten s)? Her er et lite utdrag sakset fra Aftenbladet:

"To tenåringer i småbåt krasjet med et Skjærgårdsskip like ved Klovningen lykt. Skjærgårdsskipet, som hadde to personer ombord, havarerete."

Er krasje det samme som å kollidere, selv om det er ordene sammenstøt og kollisjon som brukes til sjøs?

Eller er det kanskje bare kunnskapene til journalisten det skorter på?

Lagt til:

Jeg har registrert at saken på Aftenbladet er oppdatert kl. 2022, og at disse setningene er fjernet:

"To tenåringer i småbåt krasjet med et Skjærgårdsskip like ved Klovningen lykt. Skjærgårdsskipet, som hadde to personer ombord, havarerete."

Redigert av Capitaine (see edit history)

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...