Jump to content

Samyung kartplottere - noen erfaringer?

Fru Jacobsen

Recommended Posts

Kjører på pc inne jeg også men tenkte som deg å ha den oppe da.. men er det flere plugger på den enn andre plottere? Hadde en Garmin på forrige båten og der var det bare en

"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

D1

8" hadde

1 stk strøm

1 stk ekstern gps antenne

1 stk ekkolodd

pluss veeeeldig solid brakett som du måtte skru mange runder ver side for å løsne og alle kontaktene var skru/bajonett - så for meg brudd og f skap på sikt

men for all del jeg syntes plottern var fin

PLOTTERE SKULLE HATT MUS for opplegging av ruter etc men det er det vel ingen som har

skulle jeg hatt fast stående nede eller tok sjansen på å ha den ute/oppe på flygern fast så hadde jeg ikke tvilt

di leveres også med proff giver /messing og det innbiller jeg er ekstrautstyr på andre

husk også å se etter avhengig av vilken plotter du evnt kjøper for alle var ikke vanntette trur det var bare 7 og 8" som er det

det beste er at er du ikke fornøyd får du tilbake penga uten mukk

Redigert av Jarle B (see edit history)
hørte du nevnte noe om plotter bestillt fra statene - hva type ble det ???

jobbe på 17 mai a gitt- er flink gutt det

Hehe, ja flinke gutter :yesnod: Ja bestilte en Garmin 3010c fra statene, ikke den grommeste i manges øyne kanskje men det var samme jeg hadde på gamlebåten og den var perfekt for meg. Den kom på 7700 ink. frakt, så kommer vel momsen i tillegg, snaut 10 båtlapper da.

"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

D1

• 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Heisann!

Sitter og lurer på Navis serien jeg også.

Tenker på radaren SMR 3600 og kartplotter Navis 5100.

I forhold til en kombisak fra andre merker, vil jeg komme bedre ut i pris vil jeg tro, og radaren ser unektelig bedre ut på papiret enn dyrere merker, og håper på en litt finere pakkepris dersom jeg bestiller "alt-i-ett"

Kan noen si meg om det er mulig å koble dette sammen med en eldre Autohelm/Raytheon/Raymarine autopilot?

Husker selvfølgelig ikke typen autopilot, ST6001 eller noe slikt.

Regner med jeg har fluksgate til dette, kan dette brukes sammen med Navis?

Vil dette fungere, og kan eventuelt Samyung bygges ut med DSC-vhf og flere enheter senere. Synes det ser ut som det er lite tilkoblinger på bildene. Vil også koble til kamera, da det er null sikt bakover fra førerposisjon.

Takker for tilbakemeldinger.

Lego

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...