Worry II Startet 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 16.Juni.2010 (redigert) Heisann ! For oss som ikke har komfyr i båten men allikevel ønsker varme rundstykker ! Noen her som har erfaring med denne fra Omnia ? Jeg har Origo 3000 men det er kanskje ikke så bra med flamme under denne ? Det løser jeg i så fall med å ha med en camping-bluss-sak ! Kan jeg satse på at denne fungerer til formålet tror dere ? Reklamen sier: "Beskrivelse Den lille praktiske ovnen som gjør at du kan bake brød og lage stekeovnsmat direkte på gass ovnen, spritkjøkkenet eller den elektriske platen uten problemer og uten en dyr og plasskrevende stekeovn. Perfekt til båten" Redigert 16.Juni.2010 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 Jeg har en slik og er kjempefornøyd, bruker den på gassbluss på svak varme. Herlig med varme og ferske rundstykker til frokost. Anbefales så absolutt Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 16.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 (redigert) Var en del båtbutikker som hadde den, men jeg fant den faktisk billigst på en Finn-annonse fra Wærners Båtbu (349,-) Herved bestilt! Om andre ønsker (om jeg får lov med finnkode ?:21278764) Jeg prøver etter anbefaling, takker Bøljan ! Redigert 16.Juni.2010 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 Lykke til! Når det gjelder halvstekte rundstykker så står det på posen at en skal dynke rundstykkene lett i vann før steking, min erfaring! ikke gjør det for da setter de seg lett fast i bunn. Jeg har også varmet pizza slicer i den. Funker utmerket det også. Har ikke bakt i den enda, men som den prøve/feile kokk jeg er så har jeg lyst å prøve meg på det i sommer. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 16.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 Kan jo begynne å selge varme rundstykker nå Betaler seg fort den der .. Takk for tips ! Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 Går sikkert unna som varmt hvetebrød det Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 Noen som har prøvd denne på et Wallas kokeapparat? Blir det varme nok til å steke med denne kombinasjonen? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Bøljan Svart 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 Tviler på at det noe problem, jeg bruker det minste gassblusset på svakeste varme. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 16.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 Noen som har prøvd denne på et Wallas kokeapparat? Nei, men det må jo være den ideelle kombinasjon, Index ! Ble sittende her å tenke på handlelista til sommerferien nå... Øl, Mel, egg, gjær, sukker og smør Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 Høres bra ut det ja! Litt snodig fasong på bakverket blir det jo, men det får man leve med. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
polar29 Svart 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 HEI. Vi har brukt den i hele sommer i 2009. den har vært helt perfekt. Vi har lagt pizza, varmet opp halvstekte rundstykker. Kan anbefales Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 Hei, vi har også slik.. og vi lager potetbåter som vi velter i litt olje først, krydrer og "baker" i denne omnia ovnen.. I tillegg har vi varmet opp halvstekte rundstykker i den osv.. kjempegrei sak for oss som ikke har plass til skikkelig stekeovn i båt. :) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Biscaya Svart 16.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 Vi har brukt den i flere båter opp gjennom årene. Har ikke tall på alle de kaker som damene ombord har bakt i denne ovnen! I tillegg til vanlig bakverk med brød og kaker, har vi også laget fløtegratinerte poteter og omeletter. Sitér dette innlegget Gamlebåten er til salgs! van Lent Motorcruiser Link to post
Worry II Svart 16.Juni.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2010 Ja, det ser ut til at denne åpner noen dører i matveien i båten ! Tror jeg må ta en prat med den som fant ut at lokket skulle være rødt Design fra 70-tallet kanskje ? Men får vel leve med det Men av alle nye "must have"-ting, så er vel denne den billigste investeringen av de alle ! Sitér dette innlegget Link to post
ansgar Svart 20.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2010 Dette så jo kjekt ut, er det noen som har prøvd den på Wallas 90 som har keramisk koke topp? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.