Jump to content

Noen som bruker denne Omnia miniovnen i båten ? Virker den ?

Worry II

Recommended Posts

Heisann !

For oss som ikke har komfyr i båten men allikevel ønsker varme rundstykker ! Noen her som har erfaring med denne fra Omnia ?

64_1208931166_hoved.jpg

Jeg har Origo 3000 men det er kanskje ikke så bra med flamme under denne ? Det løser jeg i så fall med å ha med en camping-bluss-sak ! Kan jeg satse på at denne fungerer til formålet tror dere ?

Reklamen sier:

"Beskrivelse

Den lille praktiske ovnen som gjør at du kan bake brød og lage stekeovnsmat direkte på gass ovnen, spritkjøkkenet eller den elektriske platen uten problemer og uten en dyr og plasskrevende stekeovn. Perfekt til båten"

Redigert av Worry II (see edit history)

Lykke til! Når det gjelder halvstekte rundstykker så står det på posen at en skal dynke rundstykkene lett i vann før steking, min erfaring! ikke gjør det for da setter de seg lett fast i bunn.

Jeg har også varmet pizza slicer i den. Funker utmerket det også.

Har ikke bakt i den enda, men som den prøve/feile kokk jeg er :lol: så har jeg lyst å prøve meg på det i sommer.

Hei, vi har også slik.. og vi lager potetbåter som vi velter i litt olje først, krydrer og "baker" i denne omnia ovnen..

I tillegg har vi varmet opp halvstekte rundstykker i den osv.. kjempegrei sak for oss som ikke har plass til skikkelig stekeovn i båt. :)

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

• 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...