Veradogutt Startet 21.September.2010 Link til dette innlegget Startet 21.September.2010 Hei, alle Verado-venner (og andre venner) Det nærmer seg min første vinter med Mercury Verado på hekken. Jeg er sikker på det finnes mye "know-how" der ute ang service og vedlikehold av utenbordsmotorer, men kanskje noen har noen tips ang Verado spesielt? Jeg er ingen mekaniker, men er interessert i å prøve å holde utstyret best mulig, og synes det er gøy og interessant å gjøre litt service selv. Oljeskift, filter, plugger, anoder osv... Nå forstår jeg at Verado er en avansert maskin og kanskje krever litt ekstra omtanke? skrytebilde etter en hyggelig båtsesong -johannes- Sitér dette innlegget ~det jamna se' i skynå!~ Link to post
Veradogutt Svart 21.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.September.2010 Konkret for min motor: 150hk, 2008 modell "revisjon 2" 135-200hk er vel ganske like 200+ rekke sekserene er vel noe mer avansert, feks med servostyring. Sitér dette innlegget ~det jamna se' i skynå!~ Link to post
Skjær i sjøen Svart 30.September.2010 Link til dette innlegget Svart 30.September.2010 Hei Jacobi, du som har erfaring med Verado. Er du fornøyd? Ser litt på Verado 150 til Skibsplast 665. Hva synes du om forbruket? Det er jo en litt spesiell 150 hk med vesentlig mindre slagvolum enn konkurrentene, men den er vel fortsatt minst like tung som konkurrentene. Hva synes du om ytelsen? Er det en 655 du har den på? Sitér dette innlegget Representant for Folk i båt-bevegelsen og venn av paraplydreggen. Link to post