At-le Startet 10.Mars.2007 Del på Facebook Startet 10.Mars.2007 En revolusjonerande nyhet for båteiere. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...s=1&tot=772 At-le Sitér dette innlegget Link to post
gaute76 Svart 10.Mars.2007 Del på Facebook Svart 10.Mars.2007 Ja denne setter nok påhengs-tyvene stor pris på siden de nå får en god arbeidsplattform å jobbe fra når de skal klippe og skjære påhengerene av hekken Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 10.Mars.2007 Del på Facebook Svart 10.Mars.2007 Jeg ville vel heller si at dette er en god løsning å bruke i varme strøk hvor båten er på vannet hele året og man på denne måten kan glemme alt som heter primer og bunnstoff? Ikke så dumt! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
CB. Svart 10.Mars.2007 Del på Facebook Svart 10.Mars.2007 Den burde da også med fordel brukes også om vinteren. Har bestilt en vare prøve så da får vi se om den duger. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Sydvesten Svart 10.Mars.2007 Del på Facebook Svart 10.Mars.2007 Dette var vanlig i havnene i Florida når jeg var der, men det var stort sett joller og vannscootere som lå på slike saker. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.