yggis Startet 23.November.2006 Del på Facebook Startet 23.November.2006 Er det noen der ute som kan fortelle meg noe om en båt som heter DEKO 485. Hvor den er lagd osv. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 23.November.2006 Del på Facebook Svart 23.November.2006 Aldri hørt om... Har du bilder , så kanskje noen her kjenner den under annet navn? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Allan E Svart 23.November.2006 Del på Facebook Svart 23.November.2006 Er det en skjærgårdsjeep bygd i arendalsdistriktet? Styrekonsoll i midten av båten med gangvei på begge sider. Eier du en slik eller vurderer du en. Sitér dette innlegget Link to post
yggis Svart 23.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.November.2006 Har ikke bilder. Har kjøpt et eksemplar som har vært under vann Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 23.November.2006 Del på Facebook Svart 23.November.2006 Jeg var borti en slik for noen få år siden. Den har en lei tendens til å "falle" over til den ene siden. Båten gikk skeivt på vannet. Vet ikke helt hva det kom av men når vi siktet langs bunnen var den konkav (innhol på midten). Håper jo at det var bare dette ene eksemplaret som hadde det slik. Sett på en moter å prøvekjør før du legger ned for mye arbeid på den. Den jeg snakker om hadde en 50 hk yamaha med trim og tilt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.