team mayday Startet 11.Januar.2008 Del på Facebook Startet 11.Januar.2008 driver å handler ny motor te min rana17ft,,,,noen med erfaringer om tohatsu 30hk.-4yakter hilsen team Mayday Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 11.Januar.2008 Del på Facebook Svart 11.Januar.2008 Vet ikke noe om denne motoren, men jeg har selv en 5hk fra 1991. Den har vært mye brukt og det ha ikke vært noe problem med den. Har kun skiftet plugg og gear olje på den. Tror Tohatsu er en meget solid merke. Sitér dette innlegget Link to post
team mayday Svart 11.Januar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Januar.2008 takk Du!!!driver å troller,dorger..og e mest opptatt av holdbarhet og drift sikkerhet,,,team mayday Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 11.Januar.2008 Del på Facebook Svart 11.Januar.2008 Har faktisk brukt den som motor på seilbåten min i sommer (etter at innbordsmotoren tok kvelden). Den surrer og går mens den dytter 4 tonn med tungdreven båt. Har også kjørt gærning med den på jolla (i den grad man kan kjøre gærning med en 5 hk). Som sagt kvaliten imponerer meg. Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 11.Januar.2008 Del på Facebook Svart 11.Januar.2008 Jeg kjøpte meg den motoren til forrige båten, var en sann fornøyelse å ut på tur med den.. Kunne faktisk prate sammen med turtall på motoren.. med yamaha'en kunne man ikke prate sammen på halv gass. Jeg la inn de få kronene ekstra for å få trim/tilt og el start, anbefales :-) Utrolig lettstartet, men du verden så greit å starte motoren med nøkkel.. hehe.. Stille, fredelig, men samtidig bra futt også. Lykke til.. Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
team mayday Svart 11.Januar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Januar.2008 takk for innspill dere som er her..hveit redningstjenester rundt i skandinavia bruker tohatsu...høres bra ut det dere skriver om her også++prisen var det som gjorde at æ begynnte å se på tohatsu,,, team maysay Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.