fjordholmen Startet 3.April.2005 Del på Facebook Startet 3.April.2005 lurer på om det finnes en beskrivelse på hvordan man sliper konen på eit ms3gir(utv191-1) Sitér dette innlegget Link to post
`MINA' Svart 3.April.2005 Del på Facebook Svart 3.April.2005 I emneoversikten ( link oppe til høyre på denne siden ) finner du noe om dette under Gir og fast aksling . Her ligger det også beskrivelse av dette problemet mener jeg å huske. GeV Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
Elise Svart 3.April.2005 Del på Facebook Svart 3.April.2005 Dra til Volvo Penta verkstad og spør om du kan låne eller kopiere verksted håndboken for giret. Den er grei og følge for det er litt demontering før du får ut konen. Det anbefales og skifte konen, en sliping holder ca to år så må du igang igjen. Har prøvd dette selv. Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 3.April.2005 Del på Facebook Svart 3.April.2005 lurer på om det finnes en beskrivelse på hvordan man sliper konen på eit ms3gir(utv191-1) Verksted-manualen for MS3 ligger i dokumentarkivet.Men det står intet om reparasjon der, kun bytte i ny... Jeg reparerte mitt, dvs renset drenerings-rillene, for 10 år siden, har ikke hatt problemer etterpå. Aksling som "spinner" ved belastning Volvo MS3C gearproblemer ms3 gir (vibrasjon) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.