Cutty Sark Startet 27.Februar.2006 Link til dette innlegget Startet 27.Februar.2006 Her er en link til SY Nirvana sin hjemmeside. Kan trygt si at min sambygding Olav har skaffet seg ei skute utenom det vanlige. SY NIRVANA Sitér dette innlegget Link to post
Intruder Svart 28.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2006 Ligger jo sammen molo, men har ikke sjekket ut siden hans før nå, virkelig bra greier dette!! Noe for "pinnebåt" gjengen her på BP!!!! Intruder Sitér dette innlegget Link to post
synirvana Svart 2.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2006 Hjertlig takk for omtalen og linken til båten min. Fikk mange nye besøkande på www.synirvana.com Hilsen synirvana Sitér dette innlegget Link to post
synirvana Svart 2.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2006 (redigert) Glømte å si at eg stter pris på en hilsen i gjesteboka synirvana Redigert 2.Mars.2006 av synirvana (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Intruder Svart 2.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2006 Likte spesielt godt videoene som viser et bra utdrag fra flott tur!! Også loggboka er fin lesing! Absolutt å anbefale for alle! Intruder Sitér dette innlegget Link to post
Cutty Sark Svart 2.Mars.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2006 Hjertlig takk for omtalen og linken til båten min. Fikk mange nye besøkande på www.synirvana.com Hilsen synirvana Skulle da bare mangle om ikkje skuta fortjener litt oppmerksomhet. Sitér dette innlegget Link to post
Båtfareren Svart 2.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2006 Veldig bra , synirvana :) Masse flotte intrykk !!! Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 12.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2006 Hej SY NIRVANA otroligt fin båt o flotte linjer....................... (o fin hemsida oxo, för den delen!) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.