Jump to content

Lurer på om Haugalandet er godt representert her?


Geir Frode

Recommended Posts

Hei

 

Jeg er fra Haugesund, og lurer egentlig på om det er mange representanter fra Haugalandet her.

 

Kjekt å vite vedr. innkjøpstips, hvem jeg kan forvente å treffe på når jeg er på sjøen osv.

 

 

Mvh:

Geir Frode forøvrig fra Skåredalen.......

Redigert av Geir Frode (see edit history)

11 fot syken......... fra 27 fot til 16 fot

Link to post
Share on other sites

Tja, hva skal jeg si... Jobber på Karmøen, bor litt på i Mølstrevåg.... men har fast adresse på Stathelle... er vel sånn delvis Haugalending da... tror eg

 

Lagt til: Vi er kanskje ikke så mange men noen av oss klarer ikke holde kjeft :rolleyes:

Redigert av sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Haugesunder jeg og. Født og oppvokst midt i byn. Bor på Storasund/Karmøy.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Født og oppvokst i Acrehaven, Karten Island i USA's 52 delstat.

Ex 1963 Furuholmen 52 Detroit V8-71 - Ex 1986 Fairline Forty VP TAMD 60C 

Ex 1994 Bayliner 4788 Pilot House Hino WO6D-TI - Ex 1984 Coronet 38.1 Mediterranean VP TAMD 70E

Ex 2006 Bavaria 42 Sport VP D6-310 IPS 500

1997 Fairline Squadron 50 VP TAMD122 HP

Link to post
Share on other sites

Der ser du, "snakker" med mange, og rett som det er, så er det naboen.....

 

Artig dette, vi får vel få oss vimpler til å ha på båtene........ :sailing:

 

Kan ikke dere legge inn havn/bosted på profilen så blir det litt enklere for ettertiden?????

 

Igjen veldig artig.

 

Geir Frode

11 fot syken......... fra 27 fot til 16 fot

Link to post
Share on other sites

...har så langt ikke sett andre enn min egen...

Samme her....

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Er det noen av klubbens lokale medlemmer som kjenner til ledige båtplasser på Haugalandet?

 

Har sjekket litt på Røyksund og Karmsund (under Karmøy-broen), men der ser det ut til å være ventetid til den store gullmedaljen! Regner vel med det er likt andre steder også ?!??

Har reservert plass på en ny båthavn som skal åpne på Husøy (annonse fra FINN), men når denne blir klar må gudene vite? Var i hvertfall rimelig urørt der nede sist jeg var å sjekket.

 

Båten ligger for tiden halvveis inne i Hardangerfjorden, noe som kommer til å redusere båtbruken til helgene.

Vil derfor sette stor pris på om det er noen som vet om noe ledig.

 

Mvh

John

Redigert av JonnyBoy (see edit history)

Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk

Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...