freddyper Startet 6.April.2006 Del på Facebook Startet 6.April.2006 (redigert) Da har jeg endelig kjøpt min første båt, valget falt på en brukt 1997 model Saga 26Ht. Motor kun gått 720 timer. Utstyr i båten: Yanmar 96Hk Autopilot (Autoheim) Baugpropell (6hk) Elektrisk styrt ankervinsj Wallas safeflame Stereo Trimflaps Ny kalesje Ardic dieselvarmer ++++++ Er dette en kurant båt til en førstegangs kjøper? Legger ved noen bilder Redigert 6.April.2006 av freddyper (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 6.April.2006 Del på Facebook Svart 6.April.2006 Gratulerer med ny båt, tror det er en kjempefin førstegangsbåt, trygg og bra i sjøen. Saga har også meget bra annenhåndsverid. Gratulerer igjen Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Høvdingen Svart 6.April.2006 Del på Facebook Svart 6.April.2006 Joda en betydelig bedre enn første 17. fotingen jeg kjøpte for konfirmasjonspengene for 30 år siden. (men jeg var nok mindst like stolt) Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 6.April.2006 Del på Facebook Svart 6.April.2006 En fantastisk båt - det går ikke an å bli misfornøyd med den. Det viktigste blir å sette seg inn i motoren, slik at du kjenner denne. Med alt utstyret om bord kan det være vanskelig å orientere seg i forhold til hva som er viktig og hva som er "nice to have". Med ny båt er det alltid lurt å bruke 3 - 4 timer med intensiv trening på finmanøvrering og deretter å sette av en halvtime på samme trening. Den ultimate treningsoppgaven er - etter mitt skjønn - å forsøke å få båten til å rotere om sin egen akse uten bruk av baugpropell eller tau eller årer... ------både under vindstille og flau vind..... Sitér dette innlegget Link to post
freddyper Svart 6.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2006 Takk for tilbakemeldinger :-) Hvorfor vises ikke bildene jeg har lastet opp? Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 6.April.2006 Del på Facebook Svart 6.April.2006 Har du lastet bildene opp på Båtplassen før du forsøkte å legge dem inn i meldingen din? Sitér dette innlegget Link to post
Mikky Svart 6.April.2006 Del på Facebook Svart 6.April.2006 Gratulere med båten!! Sikker på at du gjorde riktig med bildene? Evt om de var i riktig format? Sitér dette innlegget Link to post
Jandus Svart 6.April.2006 Del på Facebook Svart 6.April.2006 Hej, gratulerer med nybåt, du må kopiere linket til billederne og sætte dem ind i indlægget. mvh Brúsi Sitér dette innlegget Link to post
freddyper Svart 6.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2006 (redigert) Ja bildene ligger her: Edit: Redigerte så bildene vises i innlegget. Du klikket på denne knappen istedenfor denne og da ble det linker istedenfor bilder i selve innlegget. Hvis man er i tvil om hvem som er hva, er det bare å holde musen en stund over hver knapp, så kommer forklarende tekst opp. Batdilla. Redigert 6.April.2006 av Batdilla (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Concorde Svart 6.April.2006 Del på Facebook Svart 6.April.2006 Gratulerer!!! Sitér dette innlegget Link to post
Ancas Svart 6.April.2006 Del på Facebook Svart 6.April.2006 Gratulerer med ny båt !!! Den ser kjempeflott ut Sitér dette innlegget CastelloMarine 533HT- 40/50HK Yamaha yeto 2Takt !! Link to post
freddyper Svart 6.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2006 Takk så mye.. Jeg får båten levert i Bergen i uke 16 eller 17. Gleder meg som en unge på julekvelden Sitér dette innlegget Link to post
pgk Svart 6.April.2006 Del på Facebook Svart 6.April.2006 Gratulerer.Ser ut til å være en kjempebåt. Sitér dette innlegget Link to post
freddyper Svart 6.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2006 Takk igjen Her er flere bilder Sitér dette innlegget Link to post
sammy Svart 6.April.2006 Del på Facebook Svart 6.April.2006 Gratulerer,hadde en saga selv en gang var mer enn fornøyd med den. Sitér dette innlegget Link to post
GOE Svart 6.April.2006 Del på Facebook Svart 6.April.2006 Gratulerer så mye med ny båt. Ut i fra bildene å dømme ser jo dette veldig bra ut. Håper dere får masse glede av båten og sjølivet. Sitér dette innlegget Aldri en dag uten båt. Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret Link to post
Skipper Worse Svart 6.April.2006 Del på Facebook Svart 6.April.2006 Gratulerer! Det er akkurat slik en skikkelig båt skal se ut; bare stilen på den alene er tillitvekkende og oser av trygghet. Og så er det et Amble-design i tillegg, det borger også for gjennomtenkt kvalitet. Du blir nok fornøyd! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Batdilla Svart 6.April.2006 Del på Facebook Svart 6.April.2006 freddyper: Ta en titt i det jeg skrev til deg nederst i dette innlegget. Putter du inn bildene dine på en annen måte, vises de direkte i innlegget, slik de gjør nå etter at jeg har redigert innleggene dine. Det er som regel greiere å titte på bildene når de er en del av selve innlegget. Fin båt, forresten. Gratulerer! Sitér dette innlegget Link to post
Hansa666 Svart 6.April.2006 Del på Facebook Svart 6.April.2006 Gratulerer så mye med båtkjøpet :) Saga er jo kjent for å lage solide båter av god kvalitet, og dette er jo en fordel ved salg når du blir smittet av 3- fots syken :) Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
dieseldyret Svart 6.April.2006 Del på Facebook Svart 6.April.2006 Kjempefin båt gratulerer Sitér dette innlegget Link to post
Karavoli Svart 6.April.2006 Del på Facebook Svart 6.April.2006 Nydelig fin båt! En drømm som er blitt virkelig!!!?!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.