Jump to content

Ny båt, 30-fots Johnsen-krysser


Ludde30

Recommended Posts

Klokken 23.21 i går kveld ringte nabo'n meg og sa at nå er det fin båt til salgs. Jaja tenkte jeg, som hadde tenkt å ha Fram'en et par-tre år til, så skal jeg kjøpe ny båt. Og det har jeg gjort. Kl. 19.30 idag var avtalen i boks. En 30-fots Johnsen-krysser i strålende stand. Endelig har jeg flyttet meg over i trebåtenes rekker, noe jeg har sett frem til med forventning og glede!

 

Tar noen bilder når båten er på vannet i løpet av neste uke :smiley:

If you think you kan walk on water then you will sink very quickly

Link to post
Share on other sites

Der var du kjappt i avtrekker'n! ;o)

Gratulere Fram25 - nå må du endre nikk'et ditt også! :wink:

 

Det er ikke mange så går fra "plast" til "ekte vare", gitt! Hatten av for en slik avgjørelse. Og så Johnsen-krysser a gitt! Ja, Østfold-båtane er flotte da......... :yesnod: Hvordan motor er det i den?

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Jo Walter_s, det står en Yanmar i den. 4-sylindra med turbo. Husker ikke betegnelsen antall hk, men rundt 70 hk tenker jeg. Båten er fra tidlig 80-tall, og motor fra tidlig 90-tall.

If you think you kan walk on water then you will sink very quickly

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...